جیمز منگولد در مورد گرفتن ایندیانا جونز از استیون اسپیلبرگ صحبت می کند

اولین نمایش ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت در جشنواره کن با واکنش متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد. منگولد اجتناب ناپذیر بودن مقایسه با اسپیلبرگ را درک کرد، اما بی تفاوت ماند و گفت: “من همیشه فکر می کردم اگر برای یکی از بهترین فیلم های تمام دوران در رتبه دوم یا سوم قرار بگیرم، خوب می شوم. منظورم این است که همه چیز بعداً تبخیر می شود. یا فیلم زنده می‌شود یا نمی‌شود.”

اگرچه اسپیلبرگ هرگز دلیل واگذاری کارگردانی را فاش نکرد، اما منگولد به تصمیم او احترام گذاشت و بر مکانیزم ساخت فیلم ایندیانا جونز تمرکز کرد. منگولد گفت: “استیون به من گفت، به فیلمبرداری یک فیلم ایندیانا جونز فکر کن، مثل اینکه در حال فیلمبرداری یک تریلر هستید – هیچ صحنه ای نمی تواند خیلی طول بکشد. در نهایت، منگولد افزود، او “به دنبال این نبود که فیلم را مال من کند… من به دنبال داشتن یک صدا بودم.”

فورد که تحت تأثیر درک منگولد از این شخصیت قرار گرفته بود، او را به استیون اسپیلبرگ که تصمیم به کارگردانی فیلم گرفته بود، توصیه کرد. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، به سرعت موافقت کرد و گفت: “اوه، او فوق العاده خواهد بود. بیایید این کار را انجام دهیم.”

در حالی که منگولد ماهیت فرانچایز-محور صنعت را تصدیق می کند، او همچنان نسبت به خدمات بیش از حد طرفداران و اطلاعات علمی بدبین است. او نسبت به ایجاد اسپین آف ها یا دنباله هایی با شخصیت فیبی والر-بریج، هلنا شاو، ابراز بی علاقگی کرد و در عوض بر ارائه داستانی مستقل تمرکز کرد.

بخوانید  تعیین تاریخ انتشار نسخه فلش با کیفیت ویدیو

در یک جدید تنوع مشخصات، کارگردان جیمز منگولد نشان می‌دهد که چگونه با قسمت پنجم مجموعه ایندیانا جونز درگیر شد و درباره رویکردش به شخصیت نمادین صحبت می‌کند. گفتگو به افکار منگولد در مورد چالش های جانشینی استیون اسپیلبرگ، تصمیم او برای پیر شدن هریسون فورد و آرزوهای او برای فیلم می پردازد.

منگولد، که پیش از این فیلم‌های Walk the Line و Ford v Ferrari را کارگردانی کرده بود، در مورد روند کنونی جهان‌های سینمایی به هم پیوسته تردیدهایی داشت. او گفت: “من علاقه مندم کاری را انجام دهم که از ابتدا تا انتها کار کند – تا پایان کار. در غیر این صورت، من در گران ترین برنامه تلویزیونی جهان کار می کنم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر، نظر منتقدان درباره The Dial of Destiny را بررسی کنید. این فیلم در تاریخ 30 ژوئن در سینماها اکران می شود.

منگولد توضیح داد که در پاییز 2019، هنگام کمک به فیلمبرداری مجدد The Call of the Wild، فورد ابراز نگرانی کرد که ایندیانا جونز خیلی قدیمی به نظر می رسد. فورد در مورد ایده پیر شدن دیجیتالی برای سکانس آغازین جنگ جهانی دوم که توسط استیون اسپیلبرگ و فیلمنامه نویس دیوید کوپ طراحی شده بود مطمئن نبود. منگولد نگرانی‌های فورد را یادآور شد و اظهار داشت: «او احساس می‌کرد که اگر مردم او را جوان‌تر ببینند، وقتی با ایندیانا در دهه 70 زندگی‌اش روبرو شدند، ناامید خواهند شد.»

بخوانید  واکنش منتقدان به Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion