جید ریموند از نتایج مثبت خرید استودیو Haven توسط پلی استیشن می‌گوید

در ادامه بخشی از مصاحبه‌ی ریموند به این شرح است: «خوشحالم که می‌توانم به شما بگویم بازی در حال حاضر سرگرم‌کننده است. ما هر روز آن را تجربه می‌کنیم و این به ما الهام می‌بخشد تا بیشتر تلاش کنیم. پروژه‌ی فعلی ما اولین بازی Haven و اولین IP جدید ما برای پلی استیشن خواهد بود. ما می‌خواهیم بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم. سطح توقعات بالا است، اما ما تیم بزرگی داریم و معتقدیم که می‌توانیم اثری نوآورانه خلق کنیم که بازیکنان از تجربه‌ی آن هیجان‌زده شوند».

جید ریموند: خوشحالم که بازی در حال حاضر سرگرم‌کننده است. ما هر روز آن را تجربه می‌کنیم و این به ما الهام می‌بخشد تا بیشتر تلاش کنیم

جید ریموند در مصاحبه‌ی جدید، درباره‌ی پیوستن به خانواده‌ی پلی استیشن و بازی در حال ساخت استودیو Haven به بیان مطالبی پرداخت.

جید ریموند، رئیس استودیوی بازی‌سازی Haven طی یک پرسش و پاسخ که در وب‌سایت بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی منتشر شده است، درباره‌ی اضافه شدن به خانواده‌ی پلی استیشن توضیحاتی را ارائه داد. ریموند در این‌باره گفت که اولین بازی تیم Haven برای پلی استیشن 5 یک اثر خلاقانه خواهد بود که بازیکنان از تجربه‌ی آن هیجان‌زده خواهند شد. وی در ادامه توضیح می‌دهد که اضافه شدن به خانواده پلی استیشن به آن‌ها در رسیدن به اهداف جاه‌طلبانه‌شان کمک خواهد کرد.

جید ریموند / Jade Reymond

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.



منبع

(جید ریموند، رئیس استودیوی Haven)

استودیوی Haven هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ کارمند داخلی دارد که در حال تجربه و کار روی پروژه‌ی معرفی‌نشده و سرویس‌محور این شرکت هستند. این بازی قرار است یکی از چند بازی سرویس‌محور شرکت سونی باشد که روی کنسول PS5 عرضه خواهد شد. ریموند در ادامه اعلام کرد تیمی از متخصصان فضای ابری را استخدام کرده است تا بسیاری از دورکاری‌ها برای تولید IP جدید را در این فضای گسترده انجام دهند. همچنین می‌توان گفت که IP جدید استودیوی Haven مراحل توسعه‌ی خود را با استفاده از آنریل انجین 5 طی می‌کند.

بخوانید  لئوناردو دی کاپریو به فیلم جدید پل توماس اندرسون پیوست

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی بازی جدید استودیو Haven منتشر نشده است و باید در آینده منتظر اعلام اخبار رسمی از سوی این سازنده یا شرکت سونی باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر