جک بلک از پدرو پاسکال می خواهد که در فیلم بعدی ماریو نقش واریو را بازی کند

فیلم Super Mario Bros. در حال حاضر در سینماها است. می‌توانید نقد بدون اسپویلر GameSpot را در اینجا بخوانید، و ما همچنین یک تفکیک اسپویلر از قسمت‌های مورد علاقه‌مان از فیلم را دریافت کرده‌ایم.

“من نمی توانم تایید یا تکذیب کنم که آهنگ Bowser وجود دارد. امیدوارم وجود داشته باشد. من آهنگ ها را دوست دارم. اما نمی دانم که آیا آهنگ Bowser وجود دارد یا خیر. من فیلم را ندیده ام. اما می گویم. این: من نمی توانم صبر کنم تا فیلم را ببینم و بفهمم که آیا یکی از بهترین آهنگ های تمام دوران در یک فیلم وجود دارد یا خیر.”

“می دانی، چه می شود اگر شرور قدرتمندتر و شرورتری وجود داشته باشد؟ پس شاید من باید برای کمک به ماریو و دیگران در دفاع از جهان ما در برابر نیروی نادیده دیگری از شیطان متحول شوم. آیا به آنچه من فکر می کنم فکر می کنی؟” گفت و لحن صدایش را به راوی تریلر دراماتیک تغییر داد.

در پاسخ، به ماریو پیشنهاد دادم که می‌تواند یک مانور خانوادگی سریع و خشمگین روی Bowser بکشد و او را به یک پسر خوب تبدیل کند. به نظر می رسید که سیاه این ایده را به اندازه کافی دوست دارد تا آن را بپذیرد.

“من حتی نمی دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنید. فکر کنم منظورت یه آهنگه؟ با بی پروایی دلپذیری جواب داد.

بلک گفت: “مطمئن نیست که Bowser برگردد. می دانید، من چند فیلم پاندای کونگ فو کار کردم و او در هر فیلم یک شرور متفاوت بود. آنها می توانند همین کار را انجام دهند.”

بخوانید  انگل ها ناپدید می شوند، اما هیچ کس اهمیتی نمی دهد

اگر بتوان یک شخصیت را آنتاگونیست اصلی سری بازی های ویدیویی Super Mario Bros دانست، آن شخصیت Bowser است. و بعد از یک فیلم، او همچنین آنتاگونیست اصلی سری کاملاً جدید Super Mario Bros. فیلم سینما. اما این بدان معنا نیست که او مطمئناً شخصیت منفی فیلم بعدی خواهد بود. یا حداقل این چیزی است که جک بلک، بازیگر نقش Bowser در فیلم Super Mario Bros، از شما می خواهد که فکر کنید. و او شخصی را در ذهن دارد که می تواند در قسمت بعدی سروصدا کند: پدرو پاسکال.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ما همچنین از بلک در مورد آهنگ برجسته Bowser، Peaches، تصنیف Tenacious D-esque او که در آن عشق استالکر خود را به پرنسس هلو ابراز می‌کند، پرسیدیم که به راحتی یکی از بهترین آهنگ‌های فیلم است. با این حال، ظاهراً استودیو به او دستور داده است که تا زمان اکران فیلم در مورد آن صحبت نکند. با این حال، امتناع او از اظهار نظر با چهره ای کاملاً مستقیم ارائه نشد.

“واریو. پیر پاسکال شرق واریو.”