جرج میلر از بازی Mad Max 2015 انتقاد می کند، توسعه دهنده با پیام های پرشور پاسخ می دهد

جرج میلر، کارگردان Mad Max، از هیدئو کوجیما، طراح متال گیر می‌خواهد که یک بازی Mad Max بسازد، و همچنین در مورد بازی Mad Max در سال 2015 و اینکه چرا آن را دوست نداشت، صحبت کرد.

این فیلمساز استرالیایی در صحبت با Gaming Bible گفت که کوجیما یکی از انتخاب های اصلی او برای ساخت یک بازی Mad Max خواهد بود، اگرچه او گفت که “هرگز از او سوال نخواهد کرد” زیرا کوجیما از قبل “چیزهای خارق العاده ای در سر دارد” او را نگه دار او مشغول است

میلر همچنین به صراحت درباره بازی Mad Max استودیوی Just Cause Avalanche در سال 2015 صحبت کرد. او با صراحت گفت: آنطور که من می خواستم خوب نبود. پس از تأمل پس از انتشار این بازی، میلر گفت: “من از آن دسته افرادی هستم که ترجیح می دهم کاری را انجام ندهم مگر اینکه بتوانید آن را در بالاترین سطح انجام دهید.”

Mad Max در سال 2015 چیزی شبیه به بازی Miller's Mad Max: Fury Road بود و میلر گفت که تیم او “همه سخت افزار ما” را در اختیار Avalanche قرار داده است تا بازی Mad Max را بررسی کند . منتقد پیتر براون می‌گوید: «مکس دیوانه بیش از حد بر روی ارائه دنیایی باز پر از ماموریت‌ها به شما تمرکز می‌کند، و به اندازه کافی بر ارزش بخشیدن به این مأموریت‌ها تمرکز نمی‌کند.»

رئیس سابق Avalanche کریستوفر ساندبرگ به اظهارات میلر در شبکه های اجتماعی پاسخ داد. او گفت که بازی از انتشار در زمان “وحشتناک” رنج می برد و تلاش های او برای متقاعد کردن برادران وارنر. برای انتقال تاریخ ناموفق بودند. بازی در همان روز با Metal Gear Solid V منتشر شد و ساندبرگ اشاره کرد که برادران وارنر. “ما را برای فروش ضعیف مقصر دانست” و DLC بازی را که “فقط در انتظار انتشار بود” لغو کرد.

بخوانید  تشکیل پرونده خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در اداره تنظیم رقابت اتحادیه اروپا

ساندبرگ اضافه کرد که Avalanche یک بازی جهان باز Mad Max را راه اندازی کرد، اما مجبور شد این تجربه را به ساختار خطی تر تبدیل کند.

او گفت: “ما یک سال کار را هدر دادیم و شنیدیم که “بازیکنان در این روزگار استقلال می خواهند”. من مطمئن هستم که هیدئو کوجیما یک بازی Mad Max عالی خواهد ساخت، اما تجربه ای کاملا متفاوت خواهد بود.

در دیگر اخبار Mad Max، Furiosa: A Mad Max Saga در تاریخ 24 می در سینماها اکران می شود. آنیا تیلور جوی با بازی آنیا تیلور جوی در نقش Furiosa و پیش درآمدی است که قبل از رویدادهای Fury Road اتفاق می‌افتد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر