گیم پلی غیررسمی بازی Deadlock Shooter که توسط استودیو Velo ساخته شده است فاش شد

یک هفته پیش تصاویر و اطلاعات بازی جدید حتی زیر عنوان آن قرار داشت Deadlock فاش شد و حالا گیم پلی غیر رسمی این شوتر آنلاین نیز منتشر شده است.

اگر اخبار صنعت یک گیمر و بازی های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا می دانید که حدود یک هفته پیش، تصاویر و اطلاعات غیر رسمی از آخرین پروژه استودیو Velo، یعنی Deadlock، به بیرون درز کرد.

بر اساس اطلاعات و تصاویر غیررسمی موجود، Deadlock میزبان مسابقات 6v6 خواهد بود که در آن بازیکنان قهرمانان با توانایی‌های منحصربه‌فرد مشابه Overwatch و سایر تیراندازان رقابتی را کنترل خواهند کرد. طبق اطلاعات، این بازی از سال 2018 در حال توسعه است. Deadlock دارای گیم پلی بیش فعال و سریع است و دارای مکانیک هایی است که ویژگی های Dota 2، Team Fortress 2، Overwatch، Valorant، Smite و Orcs Must Die را ترکیب می کند.

بر اساس کلمات تایلر مک ویکر با سابقه خوب در شناسایی پروژه های ولوو، Deadlock در حال حاضر در حالت آلفا قرار دارد و توسط صدها نفر در حال آزمایش است. حال در همین راستا و در جدیدترین اخبار بازی، کلیپی به صورت غیر رسمی در فضای مجازی منتشر شده است که به نظر می رسد نحوه بازی Deadlock را توضیح دهد. در زیر شما را به تماشای آن دعوت می کنم تا با وضعیت پروژه در حال ساخت بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیو از ابرات

همانطور که احتمالا در ویدیوی گیم پلی Deadlock مشاهده کرده اید، این بازی به نوعی از مکانیک BioShock Infinite الهام گرفته شده است. بر اساس اطلاعات این گیم پلی، بازی شامل 19 شخصیت و قهرمان است.

بخوانید  هر بازی و اطلاعیه از ویترین بزرگ Triple-I ابتکار عمل

حالا نوبت شماست، اگر از طرفداران سریال تیراندازی هستید، لطفا نظرات و انتظارات خود را در مورد Deadlock با ما در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر