به نظر می رسد ایده سونی برای کنترلر پلی استیشن آینده مستقیماً از یک گزارش اقلیت گرفته شده باشد

به عنوان بخشی از استراتژی بلندمدت خود، سونی به طور خلاصه مفهوم کنترلر پلی استیشن با فناوری پیشرفته را در یک ویدیوی تبلیغاتی جدید به نمایش گذاشت. برای جزئیات استراتژی Creative Entertainment Vision که برای نشان دادن ظاهر محصولاتش در یک دهه آینده طراحی شده است، در این ویدیو یک کنترلر با طراحی مجدد رادیکال در مقایسه با مدل فعلی DualSense ارائه شده است.

سونی در خلاصه فیلم گفت: «ده سال بعد، ما در جهانی چند لایه زندگی خواهیم کرد که در آن واقعیت‌های فیزیکی و مجازی بدون مرز همپوشانی دارند. “اگر سونی به عنوان یک شرکت سرگرمی خلاق، جهان را با کاندوی جدید پر کند – کلمه ای ژاپنی به معنای “درگیری عاطفی” یا “تأثیر عمیق” – در آن آینده، چه نوع ارزش تجربی برای ایجاد آن ارائه خواهیم کرد تا این سوال را بررسی کنیم. ، ما یک تمرین نمونه سازی تحت مفهوم Creative Entertainment Vision انجام دادیم.

ما دلتنگت خواهیم شد، D-pad سنتی.
ما دلتنگت خواهیم شد، D-pad سنتی.

این کنترلر همچنان دارای میله های آنالوگ و شکلی آشناست، اما دکمه های معمولی صورت و D-pad به طور کامل با ورودی های جدید جایگزین شده اند. همچنین یک صفحه نمایش شناور در بالای کنترلر وجود دارد – که از طریق یک هدست واقعیت مجازی و ترکیبی فانتزی در ویدیو قابل دسترسی است – و گیم پلی یک شخصیت در حال کاوش در فضا. شخصی در سونی به وضوح از طرفداران سرسخت Minority Report است.

البته این تنها گزیده ای کوتاه از آنچه سونی است می خواهم در آینده هدف گذاری شود، و فناوری مانند این احتمالاً برای بیش از یک دهه به طور گسترده به کار نخواهد رفت.

بخوانید  Mario Party 3 Nintendo Switch Online and Expansion Pack Trailer

در آینده نزدیکتر، گزارش شده است که سونی در حال آماده شدن برای راه اندازی یک به روز رسانی نسل میانی PS5 با نام PS5 Pro است. فاش‌شده‌های اخیر نشان می‌دهد که پردازنده گرافیکی قدرتمندتر و حالت پردازنده کمی سریع‌تر خواهد بود و سونی از توسعه‌دهندگان بازی خواسته است که یک حالت گرافیکی پیشرفته‌تر در بازی‌های خود ایجاد کنند تا آن عناوین بتوانند برچسب PS5 Pro “بهبود” را داشته باشند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر