جرج آر آر مارتین می‌گوید: فصل‌های سوم و چهارم House Of The Dragon از قبل برنامه‌ریزی شده است



George RR Martin به روزرسانی در مورد Game of Thrones Prequel سریال تلویزیونی House of the Dragon را ارائه داده است و می گوید انتظار دارد این سریال حداقل برای دو فصل دیگر اجرا شود و آن را به فصل 4 برساند.

پست روی او وبلاگ، مارتین گفت که اخیراً از مجموعه خانه اژدها بازدید کرده و با رایان کوندال مجری برنامه و تیم نویسندگی ملاقات کرده تا در مورد آینده سریال فانتزی صحبت کند. او گفت که درباره فصل سوم و چهارم House of the Dragon “بحث های پر جنب و جوش و سرگرم کننده ای” داشته است که هنوز توسط HBO اعلام یا تایید نشده است.

مارتین گفت که او و تیم “کار خود را خوب انجام دادند”، اما اذعان کرد که دو روزی که او در سایت سپری کرد “کافی نبود”. او گفت: «آنقدر زمینه برای پوشش وجود دارد که مطمئن نیستم بیست روز کافی باشد. »

در همان پست وبلاگ، مارتین دو قسمت اول فصل دوم House of the Dragon را طعنه زد و گفت که آنها می توانند بینندگان را به گریه بیاندازند. اولین تریلر فصل 2 اخیراً منتشر شده است که درگیری و درام بیشتری را نشان می دهد – می توانید آن تریلر را در بالا تماشا کنید.

فصل 2 در “اوایل تابستان” 2024 پخش خواهد شد، بنابراین طرفداران هنوز مدتی منتظر هستند تا بتوانند ببینند درگیری تارگرین چگونه ادامه می یابد.

فراتر از خانه اژدها، HBO دیگر اسپین آف های Game of Thrones را در دست ساخت دارد. فیلمبرداری سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight در بهار 2024 آغاز می شود. HBO همچنین در مورد اسپین آف Jon Snow از Game of Thrones صحبت کرده است، اما باید دید که آیا این سریال به جلو می رود یا خیر.

بخوانید  فینال مبارزه خود را با متقلب ها شکست داد

یکی دیگر از سریال‌های تلویزیونی HBO که انتظار می‌رود بازگردد، The Last of Us است، اما تا سال 2025 پخش نخواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر