جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن به فیلم جدید گای ریچی پیوستند


گای ریچی قرار است Fountain of Youth را برای اپل کارگردانی کند و جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن نیز به این فیلم اضافه شده اند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونگای ریچی قرار است یک فیلم جدید دیگر را کارگردانی کند و اولین بازیگران این فیلم معرفی شدند. اپل اورجینال فیلم اخیرا حق فواره جوانی به کارگردانی گای ریچی را به دست آورد که فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه سیگار، اسنچ، هفت تیر، دو قسمت از شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان را کارگردانی کرد. مسئول ساخت این فیلم است.

علاوه بر این، جان کرازینسکی، بازیگر سریال Office و ناتالی پورتمن، بازیگر فیلم Black Swan، به عنوان بازیگران اصلی به Fountain of Youth پیوستند. Skydance Media با همکاری Vinson Films و Project X Entertainment تولید این فیلم را برای اپل بر عهده دارد. فیلم فواره جوانی داستان خواهر و برادرهایی را دنبال می کند که با هم زندگی نمی کنند و حالا هر دو قرار است در یک سرقت جهانی شرکت کنند تا چشمه جوانی را پیدا کنند که شبیه یک افسانه است.

با استفاده از دانش خود از تاریخ، آنها باید سرنخ هایی را دنبال کنند که می تواند منجر به یک ماجراجویی حماسی شود که زندگی آنها را برای همیشه تغییر خواهد داد و شاید حتی آنها را جاودانه کند. Operation Fortune: Ruse of War با بازی جیسون استاتهام و The Covenant با بازی جیک جیلنهال، فیلم‌های گای ریچی در سال 2023 هستند و او اخیرا فیلمی اکشن وزارت جنگ غیرقانونی را کارگردانی کرده است که در 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) منتشر شد. ). آزاد شود.

بخوانید  تهیه‌کننده Final Fantasy 7 Rebirth همچنان با مجموعه‌های سازنده اصلی ارتباط برقرار می‌کند

ریچی همچنین با همکاری هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس یک فیلم اکشن بدون عنوان دیگر را کارگردانی کرد که هنوز اکران نشده است. علاوه بر این، طرفداران ریچی می توانند منتظر سریال آقایان نتفلیکس در سال 2024 باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر