توییتر تیک های شرکت های بازی سازی را حذف می کند و تبلیغات بازی های جعلی در راه است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



جعلی اعلامیه برای یک SSX Tricky Remake دیروز توسط حساب کاربری که ادعا می‌کرد یک احیای بزرگ EA Sports است در توییتر پست شد. شخصیت بازی تونی هاوک در یک توییت ویروسی به این سردرگمی اشاره کرد و به شوخی گفت افرادی که اغلب او را نمی شناسند ممکن است به لطف این تغییر با مشکل بیشتری مواجه شوند.

دنیای اعلان‌های بازی اخیراً بسیار گیج‌کننده‌تر شده است، زیرا توییتر آخرین «چک‌مارک‌های قدیمی» را که هویت حساب‌های مهم را تأیید می‌کرد، حذف کرد. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی از پرداخت هزینه چک‌مارک ماهانه جدید انصراف داده‌اند، این بدان معناست که رد کردن تبلیغات جعلی بازی سخت‌تر است – و ما شاهد بوده‌ایم که تعداد کمی از آنها قبلاً وارد بازار شده‌اند.

سیاست جدید توییتر این است که سازمان ها باید 1000 دلار در ماه برای چک مارک طلایی “تأیید شده” بپردازند. بسیاری از شرکت‌های مطرح بازی‌سازی از جمله پلی‌استیشن، انویدیا، AMD و نینتندو اروپا در توییتر بی‌معنا هستند. این فقط یک مشکل قمار نیست، زیرا سازمان هایی مانند آن نیویورک تایمز اعلام کردند که هزینه ها را پرداخت نمی کنند کاخ سفید. به این ترتیب، قبل از اینکه فرض کنید دقیق است، باید هر اعلان بازی احتمالی را به دقت بررسی کنید، زیرا احتمال دارد در هفته های آینده افزایش یابد.

بخوانید  مایکروسافت در لندن خرید Activision Blizzard را اعلام کرد