بازی مرد آهنی احتمالاً جهان باز است


آگهی کاری ارسال شده توسط استودیو Motive به احتمال جهان باز بودن مرد آهنی اشاره دارد.

الکترونیک آرتز در سپتامبر سال گذشته اعلام کرد که استودیوی Motive که سابقه ساخت دو بازی Star Wars Squadrons و یک بازسازی Dead Space را دارد، در حال کار بر روی توسعه یک بازی بر اساس Iron Man است. این شرکت همچنین تایید کرده است که بازی بعدی Iron Man یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص و تک نفره خواهد بود.

با این حال تاکنون جزئیات کمی از این بازی در حال توسعه منتشر شده است و تنها اطلاعات پراکنده ای در قالب گزارش ها و شایعات پیرامون این پروژه به گوش می رسد. استیون رودز (Steven Rhodes)، کارگردان داستان Motive، اخیراً یک آگهی شغلی برای Iron Man’s Senior Writer در توییتر منتشر کرده است که به طور غیرمستقیم به جهان باز بازی اشاره می کند. گفته می شود که این شخص باید تجربه نوشتن دیالوگ برای جهان های باز و بازی های غیر خطی را داشته باشد.

با توجه به اینکه بازی Iron Man استودیوی Motive یک بازی ابرقهرمانی تک نفره خواهد بود، ایده جهان باز آن چندان دور از ذهن نیست. به خصوص که مرد آهنی توانایی ها و ابزارهای منحصر به فردی برای پرواز و حرکت در محیط های باز دارد. اگر این احتمال درست باشد، بازی Iron Man به عنوان اولین آزمایش استودیو Motive در ساخت بازی های جهان باز شناخته می شود.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توبین بل به عنوان Jigsaw در فیلم Saw X از پشت صحنه بازگشت