تهیه کننده کونامی بازگشت کوجیما به متال گیر را رویایی می داند

تهیه‌کننده سری Metal Gear می‌گوید همکاری دوباره با هیدئو کوجیما و سایر اعضای تیم یک رویا است.

نوریاکی اوکامورا، تهیه کننده سری متال گیر، در روز جمعه در جریان پخش زنده ژاپنی در استودیو کونامی ابراز علاقه کرد که دوباره با تیم کوجیما همکاری کند. با این حال، او خاطرنشان کرد که فکر نمی‌کند کوجیما و هم‌تیمی‌های سابقش لزوماً چنین احساسی داشته باشند. کوجیما در سال 2015، پس از اختلاف بر سر متال گیر سالید 5 جدا از کونامی

در حالی که کوجیما هنوز مکرراً در مورد بازی های متال گیر اظهار نظر می کند، دیگر کنترلی بر آینده این سری ندارد. اما به نظر می رسد در این سال ها تنش بین دو طرف بسیار کاهش یافته است. محصول متال گیر وی درباره احتمال همکاری مجدد با تیم سازنده این مجموعه گفت:

من در مقابل هیچ کس خارج از شرکت پاسخگو نیستم و نمی توانم حدس بزنم که آنها در مورد آن چه احساسی دارند، اما اگر از طرف خودم صحبت کنم، هیچ چیز برای من بهتر از همکاری مجدد با آقای کوجیما و سایر اعضای تیم نیست این برای من یک رویا خواهد بود. البته خیلی های دیگر هم این مسائل را پشت سر گذاشته اند و حالا ما تعهدات جدیدی داریم. حقیقت این است که این واقعیت فعلی ماست. ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که همه دوباره با ما همکاری کنند یا خود را کاملاً به آنها وابسته کنیم.”

پروژه Hideo Kojima Physint

وی افزود: “فکر نمی‌کنم این توقع از دیگران به نفع ما باشد. بنابراین سعی می‌کنم انتظارات آنچه را که در حال حاضر می‌سازیم برآورده کنم. این به ما بستگی دارد و مسئولیت ماست که این کار را انجام دهیم. بهترین راه.”

بخوانید  پال ورلد رکورد جدیدی را برای تعداد بازیکنان همزمان ثبت کرد

به گفته اوکامورا، “چند نفر” از اعضای اصلی تیم توسعه Metal Gear Solid 3: Snake Eater آنها در حال حاضر روی یک بازسازی کار می کنند. اکثر افرادی که روی این پروژه کار می کنند نیز از خارج از استودیو به تیم هستند افراد با استعداد مرتبط

اوکامورا خودش تهیه کننده چندین بازی اسپین آف برای سری متال گیر بوده است، از جمله Metal Gear Acid 2، Metal Gear Solid: Digital Graphic Novel، Metal Gear Solid: Portable Ops، Metal Gear Solid: Portable Ops Plus و Metal Gear Survival. دستاورد. خارج از.

او در ادامه اظهارات خود مدعی شد که کوجیما و تیم سازنده اصلی این مجموعه مانند Metal Gear Solid: Master Collection، مسئول ساخت نسخه اصلی Metal Gear Solid 3 هستند. شما همچنین آن را در نسخه اصلاح شده خود دریافت خواهید کرد. وی افزود: نام این افراد در بازی است مجموعه استادان در آن نیز قرار داده شد Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نقش آنها نیز قطعا در نسخه اصلی بازی ذکر خواهد شد. آنها بخش مهمی از این مسابقات بودند و این قطعا مهم است.»

ماجراجویی Snake در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

کونامی قبلاً اعلام کرده بود که کوجیما هیچ نقشی در بازسازی متال گیر سالید 3 نخواهد داشت و استودیوی او در حال حاضر برنامه شلوغی برای کارهای آینده خود دارند. از Death Stranding 2 و OD گرفته تا IP جدید در دست ساخت پلی استیشن و همچنین فیلم Death Stranding که یکی از پروژه های فعال این تیم است.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

بخوانید  بازی نقش آفرینی Co-op Developer Outriders لغو شده است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر