تهاجم مخفی می تواند گام بزرگی در جهت رفع مشکلات داستانی MCU باشد



اپیزود اول هجوم مخفی مارول شروعی عالی برای یک سریال جاسوسی بود که می‌توانست دنیای سینمایی مارول را متزلزل کند، که در آن گروهی از پناهندگان افراطی که در حال تغییر شکل Skrull هستند، نقشه می‌کشند تا زمین را تصرف کنند و با انجام این کار، انسان‌ها را بکشند. زندگی در آنجا خوب نوشته شده است، بازیگران یکدست عالی هستند، به نظر نمی رسد که در یک صحنه صوتی CGI بسیار جعلی فیلمبرداری شده باشد. من نمی توانم امیدوار باشم که این فصل کمیاب مارول باشد که بتواند شروع خوبی داشته باشد و کیفیت خود را حفظ کند.

اما اپیزود اول Secret Invasion همچنین به من این احساس را داد که در چند سال گذشته احساس زیادی از MCU داشته‌ام: چرا این داستان هیچ‌وقت پیش از این تنظیم نشده است یا مورد تمسخر قرار نگرفته است؟ از زمان معرفی Skrulls در کاپیتان مارول، 11 فیلم و هشت فصل از تلویزیون منتشر شده است، اما تمام کارهایی که مارول از آن زمان تاکنون با آنها انجام داده است به ما یادآوری می کند که دوستان سبز نیک فیوری هنوز در اطراف هستند. و وجود داشت هیچ چیدر همین حال، در مورد آن Skrull های مخفی دیگر که این تهاجم عنوانی را انجام می دهند.

اخطار: این مقاله حاوی اسپویل‌های خفیفی برای قسمت اول سریال تهاجم مخفی است، و همچنین جزئیات اصلی داستان سریال‌های گذشته مارول، مانند The Falcon and the Winter Soldier و WandaVision را مورد بحث قرار می‌دهد.

همانطور که پیش می‌آید، از زمان فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در سال 2020 هیچ پیش‌گوی داستانی مهمی برای «تهاجم مخفی» وجود نداشته است. و آخرین ظاهر متعارف یک Skrull در پایان WandaVision بود، زمانی که یکی از بیگانگانی که برای Fury کار می‌کرد، مونیکا رامبو را برای چیزی که ما هنوز ندیده‌ایم استخدام کرد. انتظار نمی رود مونیکا در سریال Secret Invasion ظاهر شود، بنابراین هر اتفاقی که بیفتد احتمالاً تا پاییز امسال Marvels نشان داده نخواهد شد.

بخوانید  احتمال انتشار بازی It Takes Two برای نینتندو سوییچ

این فقدان بافت پیوندی بین فیلم‌ها و نمایش‌های مختلف یک نقطه دردناک برای طرفداران در دوران پس از پایان بازی بوده است، و این مشکلی است که با این تصور تشدید می‌شود که اغلب ما این تصور را داریم که بافت پیوندی در یک داستان وجود داشته و سپس حذف شده است. . این ایده کاملا مضحک نیست. MCU با اضافه شدن سری +Disney به طور قابل توجهی گسترش یافت، سپس COVID-19 برنامه زمان‌بندی انتشار را تغییر داد – نتیجه این است که وقتی همه چیز خراب می‌شد باید قربانی‌هایی انجام داد زیرا قطعات متحرک بسیار زیادی وجود داشت و وجود دارد.

یکی از بزرگترین قربانیان این بازطراحی باید The Falcon and the Winter Soldier باشد، سریالی که هرگز واقعاً بر روی موضوعی تمرکز نکرد، زیرا شخصیت‌های شرور آن، Flag Smashers، بسیار ضعیف طراحی شده بودند و حفره‌ای عجیب در توسعه شخصیت‌ها و شخصیت‌هایشان ایجاد می‌کردند. قرار بود انگیزه های شخصی ناپدید شوند. در طول Blip، خطوط ملی دوباره ترسیم یا پاک شدند و مردم در هر کجا که می خواستند زندگی می کردند. اما هنگامی که جهان نیمه خالی دوباره پر شد، همه سعی کردند همه چیز را به حالت عادی قبلی برگردانند – و این باعث شد بسیاری از مردم به تازگی آواره شوند و منجر به تشکیل Flag Smashers شد.

اما مهم نیست که دلیل آنها چقدر درست است، در پایان سریال همه آنها مرده اند و سم ویلسون با گفتن “چرا همه ما نمی توانیم با هم کنار بیاییم” به ماموریت خود پایان داد. سخنرانی در تلویزیون

بخوانید  توانایی گسترش مجموعه بازی SteamWorld به ژانرهای بیشتری

همه چیز راضی کننده و مبهم بود، و به نظر می رسید که هسته موضوعی واقعی داستان بیرون کشیده شده است. از آنجایی که در اوایل چرخه پس از پایان بازی بود، حتی سخت بود که از کجا شروع کنیم تا بفهمیم چگونه آن داستان را به هم ریختند. حالا داریم هم احتمالات، اما Secret Invasion تا اینجا مورد علاقه من را به من داد: که روزهای اولیه این تهاجم Skrull بخشی از این داستان بود، اما قسمت آنها قطع شد.

جنبه‌ای از تهاجم مخفی که مرا به فکر فرو برد این است که این شورشیان اسکرول به طرز قابل ملاحظه‌ای دلیلی مشابه با Flag Smashers دارند. نیک فیوری به این پناهجویان بیگانه که دنیایشان توسط کری ویران شد، قول خانه ای جدید داده است. اما فیوری دزدیده شده است، و او از زمان بازگشت هیچ کاری انجام نداده است، و بنابراین گروهی از این اسکرول ها تصمیم می گیرند که امور را به دست بگیرند، به تازگی افراطی ها، تا کارها را انجام دهند. اینها تقریباً Flag Smashers: Outer Space Edition هستند.

جدای از این موازی موضوعی به‌طور قابل ملاحظه‌ای واضح، هیچ چیز قابل توجه دیگری در متن وجود ندارد که فعالانه از این ایده حمایت کند. اما از طرق مختلف به خوبی با شرایط مطابقت دارد. کاپیتان آمریکای جدید که عجله دارد قطعاً می‌تواند کار یک دولت مخفی ایالات متحده اسکرول باشد که می‌خواهد یک ابرقهرمان ناخواسته تحت کنترل Skrull باشد که بتواند در فضای باز روی زمین بازی کند. در عین حال، Skrull ها برای شروع بسیار قوی هستند، بنابراین شما نمی توانید تفاوت بین یک Skrull که به شکل یک انسان مبدل شده است و انسانی که مانند اعضای Flag Smashers از سرم فوق العاده سرباز استفاده می کند، تشخیص دهید.

بخوانید  سیستم PvP بدنام بداخلاق WoW Classic در حال بازسازی است تا "عاقلانه تر" شود.

اما باز هم می خواهم تاکید کنم که این بیشتر حدس و گمان است. این است تحصیل کرده حدس و گمان، اما هنوز تا یک واقعیت تایید شده بسیار دور است. با این حال، خوشبختانه، اگر چیزی در این ایده وجود داشته باشد، احتمالاً به زودی متوجه خواهیم شد. در حالی که MCU نتوانست بخش زیادی از Secret Invasion را پیش از موعد تنظیم کند، شرط مطمئنی است که این Skrull های سرکش را به صورت عطف به گذشته وارد داستان های گذشته کند تا مشخص کند که چگونه آن را به پایان رسانده اند.

تنظیم عطف به ماسبق داستان خود در فلاش بک مطمئناً آنقدر رضایت بخش نخواهد بود که اگر آنها آن خط داستانی را از قبل به روش معمولی تنظیم کرده باشند، اما اگر آنها موفق به فروش موثر آن Recons ها شوند، می تواند راه درازی برای تعمیر MCU در در آینده نزدیک با ارائه مجدد تصویر بزرگتر به MCU.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر