تلاش برای زنده ماندن در خیابان های متروک بارسلونا در تریلر فیلم Bird Box Barcelona


نتفلیکس سرانجام تریلر کامل فیلم آخرالزمانی Bird Box Barcelona را منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس سرانجام نسخه کامل تریلر فیلم Bird Box Barcelona، اسپین آف اسپانیایی تریلر ترسناک Bird Box 2018 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این فیلم در تاریخ 24 جولای (15 ژوئیه) در نتفلیکس برای طرفداران نمایش داده می شود.

تریلر با گروهی از بازماندگان شروع می شود که از میان ویرانه های آخرالزمانی بارسلون در حال فرار از موجودات نادیده ای هستند که از ترس مردم علیه آنها استفاده می کنند. این ویدیو تهدیدی حتی خطرناک تر را در قالب گروهی از افراد با چشم بند ارائه می دهد که هدفشان وادار کردن همه به کنار آمدن با واقعیت موجود است.

دانلود فیلم آپارات

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “بعد از اینکه اکثر جمعیت جهان توسط یک نیروی مرموز نابود می شوند، سباستین باید ماجراجویی جدیدی را برای زنده ماندن در خیابان های متروک بارسلون آغاز کند. در حالی که سباستین به همراه سایر بازماندگان اتحادهای غیرمنتظره ای تشکیل می دهد و تلاش می کند از شهر فرار کند. ، یک تهدید غیرمنتظره و شوم تر ظاهر می شود.

الکس پاستور و دیوید پاستور آنها مسئولیت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Bird Box Barcelona را بر عهده داشتند. کاساس ماریو، جورج کمبل، الخاندرا هاوارد، نایلا شوبرث، دیگو کالوا، پاتریک کریادو، لولا دونیاس، گونزالو دی کاسترو، مایکل جنر و لئونارد اسباراگلیا آنها از جمله بازیگرانی هستند که در اسپین آف فیلم Bird Box به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  انتشار نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 در ایکس باکس به واقعیت نزدیک می شود

دیلن کلارک، کریس مورگان، نوریا والس، آدریان گوئرا، جاش مالرمن و رایان لوئیس به عنوان تهیه کننده و اینسلی دیویس و برایان ویلیامز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه فعالیت می کنند. فیلم جعبه پرنده بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است جاش مالرمن ساخته شد و سوزان بیر وظیفه رهبری و اریک هایزر آنها مسئولیت نگارش فیلمنامه را بر عهده داشتند. ساندرا بولاک، تراوانته رودز، جان مالکوویچ، سارا پلسون و دنیل مک دونالد آنها گروه بازیگران این فیلم را تشکیل دادند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر