تعیین مدت زمان انتشار پوستر جدید جان ویک 4 با بازی کیانو ریوز

جان ویک با کیانو ریوز در برابر برج ایفل در پوستر جدید جان ویک: فصل 4

طبق خلاصه داستان منتشر شده، جان ویک راهی برای شکست دادن میز بالا در John Wick: Chapter 4 پیدا کرده است. اما قبل از اینکه ویک بتواند آزادی خود را به دست آورد، باید با یک دشمن جدید با متحدان قدرتمند در سراسر جهان و نیروهایی روبرو شود که دوستان قدیمی را تبدیل می کنند. به دشمنان جدید طبق تریلر، وقایع فیلم جان ویک در محیطی بیابانی تا ژاپن و پاریس اتفاق می افتد.

طول فیلم John Wick: Chapter 4 با بازی کیانو ریوز فاش شد و آن را به طولانی‌ترین فیلم در دنیای جان ویک تبدیل کرد.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ آوریل ۱۴۰۲) اکران شود. ساخت جان ویک 5 نیز تایید شده است. علاوه بر این، جان ویک 4 قرار است طولانی ترین فیلم در مجموعه جان ویک باشد. همچنین فیلمبرداری و تولید بالرین با بازی آنا دی آرماس که اسپین آف جان ویک است در حال انجام است که در آن شاهد بازگشت کیانو ریوز نیز خواهیم بود. علاوه بر این، سریال Continental برای پخش از شبکه طاووس در دست ساخت است.

ریوز کیانو مثل جان ویک ایان مک شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لنس ردیک، رینا ساویاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگارد، شامیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگران فیلم John Wick: Chapter 4 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند سه قسمت اول جان ویک، چاد استاهلسکی او برای کارگردانی جان ویک 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ آنها مأمور نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن شدند.

بخوانید  هدایایی برای عاشقان لگو: روز ولنتاین 2024
در آخر اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم John Wick: Chapter 4 مشخص شد. بر اساس اطلاعات ثبت شده، فیلم جان ویک 4 با مدت زمان 169 دقیقه یا 2 ساعت و 49 دقیقه طولانی ترین فیلم مجموعه اکشن جان ویک لقب گرفته است. این بازه زمانی در واقع نسبت به قسمت‌های قبلی این سری فیلم‌های اکشن افزایش چشمگیری داشته است، که با فیلم‌هایی مانند Interstellar، Saving Private Ryan و Heat قابل مقایسه است.

پیش از آن، فیلم 101 دقیقه ای جان ویک، فیلم 122 دقیقه ای جان ویک: فصل 2 و 131 دقیقه ای جان ویک: فصل 3 فیلم – پارابلوم تولید و منتشر شد. علاوه بر این، پوستر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شده است که در آن جان ویک با بازی کیانو ریوز در مقابل برج ایفل دیده می شود. علاوه بر این، Lionsgate تایید کرده است که تریلر جدید John Wick: Chapter 4 در روز پنجشنبه این هفته منتشر خواهد شد، اما قبل از آن، می توانید پوستر جدید John Wick: Chapter 4 را تماشا کنید: