تعداد کاربران Lies of P از هفت میلیون فراتر رفته است

استودیو Lies of P اعلام کرد که بازی RPG اکشن Soul مانند Lies of P به رکورد جدیدی در پخش دست یافته است.

Lies of P را می توان یکی از بهترین آثار سال 2023 دانست که با استقبال گسترده منتقدان و بازیکنان مواجه شد. حالا بازی اکشن نقش آفرینی Soulslike به رکورد جدیدی از نظر تعداد بازیکن رسیده است.

استودیو Neowiz در توییتی جدید اعلام کرد که تعداد کاربران بازی Lies of P از مرز هفت میلیون کاربر در سراسر جهان عبور کرده است. این بازی در سپتامبر 2023 عرضه شد و در مدت تقریباً 6 ماه به این موفقیت دست یافت. البته Lies of Pay برای کاربران Game Pass نیز در دسترس بود. بنابراین فروش بازی کمتر از تعداد کاربران خواهد بود. سازندگان در اکتبر 2023 اعلام کردند که این بازی در ماه اول انتشار بیش از یک میلیون نسخه فروخت.

کرات که زمانی شهری زیبا بود، به یک کابوس زنده تبدیل شده است، زیرا شخصیت های عروسکی قاتل بیداد می کنند و طاعون زمین را فرا می گیرد. بازیکنان در Lies of P نقش Pi را بر عهده می گیرند. عروسک باید وارد یک ماجراجویی طاقت فرسا شود و با روبات های متخاصم روبرو شود. این بازی از داستان پینوکیو الهام گرفته شده است و به شدت تحت تاثیر بازی های FromSoftware مانند combat of Souls و زیبایی شناسی گوتیک Bloodborne قرار گرفته است.

استودیو Neowiz در حال حاضر روی بسته الحاقی پولی برای Lies of P کار می کند. در حالی که دنباله این بازی نیز در دست توسعه است. آگهی های استخدام سازنده نشان می دهد که نسخه دوم بازی با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد. این بازی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس موجود است.

بخوانید  شناسایی آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو The Movie Critic

تحریریه مجله بازی یک گیمر