تصاویر Zelda: Tears of the Kingdom Special Edition برای کنسول نینتندو سوییچ فاش شد

هنوز اطلاعات بیشتری از داستان یا گیم پلی این بازی مورد انتظار منتشر نشده است، اما بر اساس اطلاعات قبلی می دانیم که این بازی دنباله مستقیم بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود. ایجی آنوما، تهیه‌کننده بازی، می‌گوید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بازیکنان را به ماجراجویی فراتر از آسمان Hyrule می‌برد. Anuma همچنین تایید کرد که داستان، لحن و فضای این بازی Tears of the Kingdom نسبت به دیگر بازی های این سری کمی جدی تر خواهد بود و آثار محبوبی مانند Red Dead Redemption 2 نیز منبع الهام اعضای بازی بوده است. تیم توسعه برای ایجاد دنیای این بازی.

مانند نسخه های ویژه Pokemon Scarlet/Violet و Splatoon 3، ظاهرا این نسخه محدود The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نیز شامل نسخه فیزیکی یا دیجیتالی این بازی نخواهد بود، بنابراین احتمالاً کمی قبل از انتشار نسخه رسمی این بازی بازی این نسخه ویژه از کنسول قدیمی نینتندو سوییچ در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

البته هنوز نمی توان با اطمینان گفت که آیا این تصاویر مربوط به یکی از محصولات در حال تولید و معرفی نشده توسط نینتندو است یا خیر، اما در صورت صحت این تصاویر می توان گفت که برخلاف شایعات قبلی Tears of the Kingdom در ماه می 2019 عرضه می شود، شاهد عرضه مدل جدید یا بهبود یافته کنسول نینتندو سوییچ نخواهیم بود.

بخوانید  جزئیات کتاب جدید مارول جدول زمانی MCU تاکنون

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می 2023 (22 می 1402) به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

دیروز یکی از کاربران انجمن طرفداران Famiiboard تصاویری از نسخه جدید کنسول نینتندو سوییچ نسخه محدود جدید منتشر کرد که نشان از استفاده از طراحی های مربوط به بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در این نسخه محدود نینتندو سوییچ دارد.

تصاویر فاش شده جدید ظاهر متفاوتی را برای کنسول OLED ویژه و نسخه محدود Nintendo Switch از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نشان می دهد.