جزئیات کتاب جدید مارول جدول زمانی MCU تاکنون


نسخه های گالینگور کتاب پیش رو دنیای سینمایی مارول: جدول زمانی رسمی اکنون در آمازون برای پیش‌سفارش در دسترس هستند. این کتاب با قیمت 50 دلار به فروش می رسد اما در حال حاضر تا 45 دلار تخفیف داده شده است. اگر قیمت بین زمان سفارش و زمان انتشار بیشتر کاهش یابد، کمترین قیمت ارائه شده از طریق ضمانت قیمت پیش‌سفارش آمازون را دریافت خواهید کرد.

در کتابی که به تازگی اعلام شده است، نویسندگان آنتونی برزنیکن، امی رتکلیف و ربکا تئودور-واشون هر رویدادی را در جهان دنبال می‌کنند – از انفجار بزرگ شروع می‌شود و هر نبرد، تیم و رویداد کیهانی را نقشه‌برداری می‌کنند تا آخرین فیلم‌ها را به نمایش بگذارند.

دنیای سینمایی مارول: جدول زمانی رسمی
دنیای سینمایی مارول: جدول زمانی رسمی

این متن 320 صفحه ای با پیشگفتاری نوشته شده توسط رئیس استودیوی مارول، کوین فایگ، آغاز می شود و شامل راهنماهایی برای شخصیت ها و جناح های متعدد، جزئیاتی مانند تاریخچه سپر و زره کاپیتان آمریکا از فیلم مرد آهنی، عکس هایی با کیفیت بالا از بسیاری از فیلم های MCU است. ، و بیشتر.

زمانی که The Marvel Cinematic Universe: An Official Timeline در تاریخ 5 سپتامبر 2023 منتشر می شود، می توانید از 15 سال گذشته رویدادهای MCU مطلع شوید. در این بین، طرفداران مارول باید این تخفیف 40 درصدی برای Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider را نیز بررسی کنند. -Man: Miles Morales در رایانه شخصی.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  لری هرب با نام مستعار سرگرد نلسون ایکس باکس را ترک کرد