تصاویر New Daredevil: Born Again Punisher و Daredevil را به نمایش می گذارند

تصاویر جدیدی از پشت صحنه بازی Daredevil: Born Again منتشر شده است که نشان می دهد Daredevil و The Punisher در کنار هم می جنگند.

فیلمبرداری و تولید Daredevil: Born Again در نیویورک و حداکثر اکنون ادامه دارد اخبار سینما و تلویزیونتصاویر بیشتری از پشت صحنه سریال فاش شد. به تازگی عکس های جدیدی از پشت صحنه فیلم Daredevil: Born Again in New York منتشر شده است، جایی که Daredevil و Punisher در کنار یکدیگر با هم می جنگند و Bullseye دشمن آنها در این صحنه به نظر می رسد، اما اطلاعات بیشتری نسبت به همکاری وجود دارد. از این دو شخصیت همچنین چهره خونین پانیشر موجود نیست:

داریو اسکارداپان، نویسنده چهار قسمت از The Punisher، کارگردان Daredevil: Born Again است. همچنین جاستین بنسن و آرون مورهدDaredevil توسط کارگردانان 2 قسمت از Moon Knight و 4 قسمت از Loki فصل 2 کارگردانی شد. Daredevil: Born Again دیگر طبق برنامه ریزی اولیه 18 قسمت نخواهد بود و اکنون با قسمت های کمتر و بیشتر شبیه تعداد قسمت های سریال اصلی نتفلیکس تولید می شود.

چارلی کاکس مانند مت مرداک که با نام دردویل نیز شناخته می شود، وینسنت دن اوریو مانند ویلسون فیسک، همچنین به عنوان کینگ پین، جان برنتال مانند فرانک کسل با نام مستعار پانیشر، دبورا آن ویل در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون و ویلسون بتل در نقش بنجامین داکس پویندکستر با نام مستعار بولسی، مایکل گاندولفینی، مارگریتا لویوا، ساندرین هولت، نیکی میشل جیمز، آرتی وروشان، کلارک جانسون و مایکل جاستین از جمله بازیگرانی که در Daredevil: Born Again حضور خواهند داشت و به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  تریلر Call Of Duty: MW3 و Warzone اسکین های جدید Warhammer 40,000 را به نمایش می گذارد.

Daredevil: Born Again در زمان نامشخصی از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر