تریلر Spaceman آدام سندلر را به فضا می برد


نتفلیکس تریلر کامل فیلم Spaceman را منتشر کرده است که نشان می دهد آدام سندلر سعی می کند مشکلات را با همسرش حل کند.

نسخه کامل تریلر فیلم Spaceman نتفلیکس همراه با نقش آفرینی آدام سندلر و کری مولیگان که در کانال یوتیوب آنها قابل مشاهده است. طرفداران برای تماشای فیلم فضانورد نیازی به صبر طولانی ندارند. برای این درام علمی تخیلی در تاریخ 4 مارس 1402 (23 فوریه 2024) در سینماهای منتخب اکران محدودی خواهد داشت و در تاریخ 1 مارس 2024 به صورت آنلاین در نتفلیکس به طرفداران ارائه می شود.

در خلاصه داستان فیلم Spaceman می خوانیم: فضانوردی به نام جیکوب (آدام سندلر) پس از 6 ماه یک مأموریت تحقیقاتی انفرادی در نقاط دوردست منظومه شمسی متوجه می شود که همسرش احتمالاً منتظر او نخواهد بود. برمی گردد. زمین.” یک بیگانه مرموز که از حل مشکلاتش با همسرش ناامید است، به کمک او می آید. هانوش و یعقوب با هم کار می کنند تا قبل از پایان بفهمند چه اشتباهی رخ داده است.”

فیلم Spaceman بر اساس رمان Spaceman of Bohemia ساخته شده است یاروسلاو کالفار ساخته شد آرهرتبه وهانکارگردان برنده جایزه امی سریال چرنوبیل، سکاندار این فیلم بود و کلبی دی. او فیلمنامه را نوشت. آدام سندلر، کری مولیگان، کونال نیر، لنا اولین، ایزابل روسلینی و پل دینو آنها در این فیلم بازی می کنند. چانینگ تاتومآرید کارولین و مایکل پارتز آنها به عنوان تهیه کننده فیلم فضانوردی کار می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  حمله خون آشام در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟