تریلر New Path of Exile 2 با تمرکز بر نمایش ویژگی های مختلف بازی منتشر شد


کلاس Mercenary برای مبارزه به تیراندازی با کمان و همچنین توانایی مهمات برای سوزاندن، یخ زدن و بیهوش کردن متکی است.

Grinding Gear Games تریلر جدیدی از بازی Path of Exile 2 منتشر کرد و ویژگی های جدید آن از جمله استفاده از WASD را فاش کرد. از آنجایی که در نسخه قبلی حرکت درون بازی فقط با ماوس و کلیک انجام می شد، این قابلیت جدید یک تغییر بزرگ به حساب می آید.

کلاس Mercenary بیشتر شبیه یک تیرانداز درون بازی عمل می کند و دارای حالت های مختلف مهمات و تیراندازی با کمان است. به عنوان مثال، تیرکمان بچه گانه Burst Shot با مهمات Armor Piercing در آسیب رساندن به تعداد زیادی از دشمنان موثر است. مهمات آتش زا برای آسیب رساندن به یک هدف مانند تفنگ ساچمه زنی مفید است و هر چه ترکش بیشتر به دشمن اصابت کند، آسیب بیشتری وارد می کند.

بازیکنان می توانند با استفاده از مهمات Permafrost دشمنان را منجمد کرده و با مهمات Armor Piercing آنها را تکه تکه کنند. همچنین امکان اتصال ابزاری مانند نارنجک انداز به سلاح ها وجود دارد که می توان از آن برای پرتاب شوک و نارنجک های نفتی استفاده کرد. علاوه بر تفنگ ساچمه‌ای Burst، حالت Rapid Shot (که مانند یک سلاح خودکار عمل می‌کند) و Power Shot نیز وجود دارد. این کلاس قابلیت داشتن دو حالت عکاسی همزمان را دارد.

نسخه بتای Path of Exile 2 در ژوئن 2024 برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  شگفتی های هوش مصنوعی در سال 2023; اتفاقاتی که دنیا را تکان داد