تخفیف های عمیق برای قطعات رایانه های بازی برای Prime Day: CPU، RAM، مادربرد، PSU، کیس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

می‌توانید تمام فروش‌های فعلی قطعات رایانه‌های شخصی بازی در این روز پرایم را که در زیر فهرست شده‌اند، با قیمت فروش، قیمت اصلی و پیوندی به صفحات مورد مربوطه بررسی کنید. اگر شما نیز به دنبال یک GPU جدید هستید، مطمئن شوید که همه معاملات کارت‌های گرافیکی Nvidia و AMD را که در حال حاضر انجام می‌شوند، که دارای افت قیمت زیادی هستند، بررسی کنید.

معاملات Prime Day بر روی پردازنده های AMD

معاملات روز اول CPU اینتل

معاملات پرایم روز مادربرد

تخفیف های RAM Prime Day

معاملات پرایم دی اس اس دی

تخفیف های غذایی روز نخست

معاملات Prime Day در مورد کیس های رایانه شخصی

معاملات Prime Day در مورد فن های خنک کننده

فضای ذخیره‌سازی یکی دیگر از کالاهای گران‌قیمت است که افت قیمت زیادی برای روز پرایم دارد. فروش عظیم SSD های WD Black SN850X همچنان ادامه دارد نسخه 1 ترابایتی 60 دلار و مدل 2 ترابایتی فقط 100 دلارو سامسونگ 990 پرو 2 ترابایتی نسخه هنوز با قیمت 130 دلار موجود است. علاوه بر این، بزرگ SSD 4 ترابایتی Crucial P3 Plus فقط 177 دلار استکه یک تن ذخیره سازی فوق العاده سریع برای ارزان است.

Amazon Prime Day (11 تا 12 ژوئیه) زمان بسیار خوبی برای دریافت قطعات جدید برای رایانه شخصی بازی خود است. چه در حال ارتقاء قطعات باشید و چه به دنبال ساخت یک دکل جدید، باید تمام فروش های فعلی قطعات را بررسی کنید. سی پی یو، مادربرد، رم، SSD، منابع تغذیه، کیس و فن های خنک کننده. برخی از این قطعات کاهش قیمت مناسبی دارند، اما پردازنده‌ها، مادربردها و SSD‌ها به‌ویژه دارای تخفیف‌های بسیار عمیق و شگفت‌انگیزی هستند.

بخوانید  League Of Legends Introduces 2v2 Arena Mode For Soul Fighter Summer Event

به عنوان مثال، می‌توانید هر یک از پردازنده‌های پرچمدار AMD را با کاهش قیمت شدید خریداری کنید، که برخی از آنها بیش از نیمی از MSRP هستند. THE Ryzen 5 5600X فقط 133 دلار است (کاهش از 309 دلار) و خوشگل Ryzen 9 5900X 275 دلار است (قبلاً 570 دلار بود). پردازنده‌های اینتل نیز کاهش قیمت قابل قبولی دارند، مانند Core i9-12900K با قیمت 323 دلار (در اصل 360 دلار) و Core i7-12700KF با قیمت 219 دلار (کاهش 281 دلار). همچنین ممکن است برای همراهی با این پردازنده جدید به یک مادربرد نیاز داشته باشید که می توانید در اینجا پیدا کنید – گزینه هایی مانند bite-sized Asus ROG Strix Z690 mini-ITX با قیمت ۲۵۲ دلار (قبلاً 400 دلار) یا گیگابایت Aorus Z690 Ultra با قیمت 227 دلار (در اصل 370 دلار)، هر دو با سوکت های LGA 1700 که به خوبی با هر یک از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل جفت می شوند.

معاملات پرایم روز بیشتر

تحریریه مجله بازی یک گیمر