تام هالند: مرد عنکبوتی 4 تولید خواهد شد

تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول در مصاحبه جدید خود درباره مرد عنکبوتی 4 صحبت کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش مرد عنکبوتی سکوت خود را در مورد فیلم بعدی این مجموعه شکست. تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، تایید کرد که فیلم Spider-Man 4 در دست ساخت است و برای این نقش بازخواهد گشت. اما مارول و سونی به دنبال داستانی مناسب برای ادامه ماجراجویی بعدی ابرقهرمان محبوب پس از وقایع Spider-Man: No Way Home هستند که به گفته هالند کار بسیار دشواری است.

در جریان جشنواره بین المللی فیلم سندز، تام هالند در مصاحبه با ددلاین در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی در نقش مرد عنکبوتی بازخواهد گشت، پاسخ مثبت داد. او گفت که انتخاب بازیگرانش را مدیون این نقش است و دوست دارد دوباره در نقش مرد عنکبوتی بازی کند. البته ساخت مرد عنکبوتی 4 بعد از اتفاقات No Way Home کمی پیچیده تر از پاسخ ساده اولیه او است. هالند گفت:

ما بهترین کار را روی داستان و فیلمنامه فیلم داریم، اما برای ساخت قسمت 4 باید مطمئن شویم که برای حفظ میراثی که ساخته‌ایم، این اولین بار است من از ابتدا جزو تیم خلاقانه یک پروژه بودم و اکنون فقط من دارم می بینم و یاد می گیرم که برای من بسیار جالب است، اما مهمتر از همه ما می‌خواهیم مطمئن شویم که زیاده‌روی نکنیم یا کاری تکراری انجام ندهیم.

تام هالند در فیلم Spider-Man: Far From Home ماسکی در دست مرد عنکبوتی دارد

با این حال، وقتی از هالند در مورد احتمال بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در مرد عنکبوتی 4 سوال شد، او تنها گفت که دنباله آن بیشتر بر روی دیگر شخصیت های مرد عنکبوتی تمرکز خواهد کرد و مسیر سه گانه اول را دنبال نخواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مانند تاریخ اکران، کتاب و یا حتی کارگردان Spider-Man 4 در دسترس نیست، اما شایعاتی مبنی بر حضور Daredevil و Kingpin در این فیلم وجود دارد.

بخوانید  دانلود بازی اندروید و آیفون Clash Quest

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر