تاریخ پخش فصل دوم سریال سیلو در انتظار اطلاعات بیشتر

ربکا فرگوسن برای فصل دوم سیلو بازخواهد گشت

وقایع فصل دوم سریال سیلو پس از پرتگاه بزرگ فصل اول ادامه خواهد داشت و بر تلاش جولیت نیکولز برای یافتن پاسخ‌های زیادی که در فصل اول و پایان آن شکل گرفت تمرکز خواهد کرد. مجموعه سیلو اقتباسی از رمان گرافیکی با عنوان پشم اثر هیو هیوی است که یک سه گانه از رمان ها است. فصل دوم باید روی قسمت دوم این رمان ها متمرکز شود و اتفاقات آن را پوشش دهد. تمرکز این کتاب ها بر طبیعت سیلو و دنیای آن است، جایی که شخصیت اصلی داستان به دنبال کشف حقیقت پشت این دنیای اسرارآمیز است.

شخصیت های اصلی سریال سیلو در پوستر نارنجی

فصل دوم سیلو کی پخش میشه؟

تاکنون مشخص نشده است که آیا اعتصاب نویسندگان فصل دوم سریال سیلو را تحت تاثیر قرار می دهد یا اینکه فیلمنامه فصل آینده قبل از اعتصاب نویسندگان آماده شده است. اگر دومی درست باشد، احتمالاً نباید خیلی منتظر بمانیم و در سال 2024 می‌توان انتظار داشت سریال پخش شود. اما در حالی که هنوز کار زیادی برای انجام دادن فیلمنامه برای فصل دوم وجود دارد، نمی توانیم فصل دوم سیلو را قبل از سال 2025 تصور کنیم.

علاوه بر این، رمان های وول دارای سه قسمت هستند و می توان انتظار داشت که فصل سوم سریال سیلو اتفاقات قسمت سوم را دنبال کند. ضمن اینکه فصل اول این سریال یکی از پرمخاطب ترین برنامه های اپل بود و جای تعجب نیست که این شبکه قبلاً برای ساخت فصل بعدی آن چراغ سبز نشان داده باشد. در هر صورت از نظر بازاریابی، اعلام آن قبل از شروع فصل دوم چندان منطقی نیست و تا آن زمان باید منتظر بمانیم.

بخوانید  تاریخ انتشار بازی جدید Doom مشخص شد

مورتن تیلدم با تجربه کارگردانی The Imitation Game و Defending Jacob، برت و برتی با تجربه کارگردانی سریال Hawkeye و The Great، آدام برنشتاین با تجربه کارگردانی سریال Fargo و دیوید سمل با تجربه کارگردانی Star Trek: Discovery Series وظیفه کارگردانی قسمت های مختلف سریال Silo اما بازگشت آنها برای فصل دوم سریال Silo تایید نشده است.

صحبت کلانتر و ژولیت در سریال سیلو

بازیگران فصل دوم سریال سیلو

به هر حال مدتی است که فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Silo در استودیوی فیلم Hoddesdon در هرتفوردشایر انگلستان آغاز شده است که نشانه خوبی از تولید و پیشرفت این سریال است. به این ترتیب، اگر در طول فیلمبرداری فصل دوم این سریال مشکلی پیش نیاید، می توان انتظار داشت که پخش فصل دوم Silo در نیمه دوم سال 2024 از اپل تی وی پلاس آغاز شود.

کلانتر جولیت نیکولز با بازی ربکا فرگوسن در سریال تلویزیونی اپل Silo

داستان فصل دوم سیلو چیست؟ آیا سریال برای فصل سوم تمدید می شود؟

فصل اول سریال Silo با یک cliffhanger بزرگ به پایان رسید، اما قبل از آن اپل با تمدید Silo برای فصل دوم طرفداران را خشنود کرد. سریال سیلو که از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود، در آینده‌ای تلخ و مسموم در شهری در ویرانه می‌گذرد که در آن جامعه‌ای در سیلوی غول‌پیکر صدها داستان در اعماق زمین وجود دارد، جایی که 10 هزار نفر در یک جامعه زندگی می‌کنند. بر اساس قوانین و اعتقادات سختگیرانه آنها بر این باورند که این ساختار برای محافظت از آنها در برابر محیط کشنده خارجی طراحی شده است.

اما آیا سریال Silo برای فصل سوم تمدید می شود؟ در حال حاضر این سریال برای فصل بعد تمدید نشده است، اما با توجه به اینکه سریال با تمدید زودهنگام روبرو شده و فیلمنامه ها خیلی زودتر نوشته شده است، می توان انتظار داشت که اپل از قبل دستور نگارش فیلمنامه فصل سوم این سریال را داده است. . . اما لازم به ذکر است که در حال حاضر در اعتصاب نویسندگان به سر می بریم، بنابراین این موضوع تا آن زمان امکان پذیر نخواهد بود.

بخوانید  ساخت انیمیشن The Bad Guys 2 تایید شد | اعلام تاریخ اکران

تا کنون بازگشت ربکا فرگوسن به عنوان جولیت نیکولز در فصل دوم سیلو تایید شده است، اما در کنار فرگوسن، کامن در نقش رابرت سیمز، تیم رابینز در نقش برنارد هالند، هریت والتر در نقش آن مارتا واکر، چاینازا اوچه در نقش پل بیلینگز، آوی نش بازگشته اند. در نقش لوکاس کایل و ریک گومز در نقش پاتریک کندی توسط اپل برای فصل دوم سریال تایید شده است. همچنین انتظار می رود که در فصل دوم این سریال شاهد حضور بازیگران جدید بیشتری باشیم، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

فصل اول سیلو رو دیدی؟ خوشت آمد؟ منتظر فصل دوم این سریال هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

فصل دوم سریال سیلو کی پخش میشه؟ بازیگران و داستان چه کسانی هستند؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

مقاله مرتبط:

والپیپر سری سیلو

علاوه بر این، گراهام یوست، خالق سریال Justified و نویسنده سریال های The Pacific و Band of Brothers، کارگردانی سریال Silo را بر عهده دارد و طبق اعلام اپل، او برای فصل دوم این سریال بازخواهد گشت. فصل اول سریال سیلو در 10 قسمت تولید و پخش شده است و پیش بینی می شود فصل دوم این سریال نیز در 10 قسمت تولید و از شبکه اپل تی وی پلاس پخش شود.

سری Silo به زودی تمدید شد، اما اپل اطلاعاتی درباره زمان پخش یا تولید آن منتشر نکرده است. با پخش کامل فصل اول این سریال در نیمه اول سال 2023، می توان انتظار داشت که فصل دوم سریال سیلو تا پایان سال 2024 از شبکه اپل تی وی پلاس پخش شود. در هر صورت، مدتی است که سندیکای نویسندگان اعتصاب گسترده ای را آغاز کرده است که همچنان ادامه دارد و همین موضوع نگرانی طرفداران این سریال را افزایش داده است.

بخوانید  ساخت مستند سریالی براساس فیلم تاپ گان

سایر بازیگرانی که قرار است در فصل دوم سیلو بازگردند. اما اپل هنوز این موضوع را تایید نکرده و باید منتظر اعلام رسمی این شبکه باشیم.

سریال سیلو برای فصل دوم تمدید شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر