تاریخ پخش سریال آقایان مشخص شد انتشار پوسترهای جدید


نتفلیکس با انتشار چندین پوستر تاریخ پخش سریال The Gentlemen، کار جدید گای ریچی را رسما تایید و اعلام کرد.

مقاله مرتبط:

  • نقد و بررسی فیلم آقایان

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش سریال مردانه مشخص شد. نتفلیکس به تازگی اولین پوسترهای رسمی سریال The Gentlemen را منتشر کرده است که ترکیبی از پوسترهای شخصیت و پوسترهای رسمی این مجموعه است و در ادامه اعلام کرده است که سریال The Gentlemen در تاریخ 7 مارس 2024 (17 مارس 1402) پخش خواهد شد. همچنین می توانید اولین پوسترهای رسمی این مجموعه مردانه را در زیر مشاهده کنید:

اولین پوستر رسمی سریال The Gentlemen

دومین پوستر رسمی سریال آقایان

پوستر شخصیت های سریال آقایان

The Gentlemen داستان ادی هالستد را دنبال می کند.او املاک بزرگ پدرش را به ارث می برد و متوجه می شود که دارای مزرعه بزرگ یونجه و امپراتوری افسانه ای میکی پیرسون است. آیا او سرباز قادر به تسلط بر جهان اموات بریتانیا و کنترل کل عملیات است؟ گای ریچی، کارگردان فیلم The Gentlemen، به عنوان مجری، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان دو قسمت اول سریال The Gentlemen بازگشته است.

تئو جیمز در نقش ادی هالستد، وینی جونز، کایا اسکودلاریو، جیانکارلو اسپوزیتو، دنیل اینگز، جولی ریچاردسون، پیتر سرافینوویچ، مایکل وو، شنل کرزول، مکس بیزلی، جاسمین، بلکبورو، هری گودوینز، دار سلیم، روبی سیر و پیرس کویگلی. از جمله بازیگران حاضر در سریال آقایان و ایفای نقش هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نتایج و بررسی WWE Wrestlemania 2023 Night 1