علیرغم گفته های مارک روفالو – گزارش، هالک در کاپیتان آمریکا 4 حضور نخواهد داشت



هالک در حال تصادف است، او عصبانی است و ظاهراً ممکن است اشتباه کند. حداقل این داستان پس از سردرگمی در مورد اینکه آیا مارک روفالو، بازیگر بروس بنر، با ناظم موافقت کرد که او به عنوان ابرقهرمان سبز غول پیکر در فیلم Captain America: Brave New World این آخر هفته ظاهر شود یا خیر، به وجود آمد.

تنوع گزارش می دهد که روفالو پس از صحبت با چندین منبع، در چهارمین فیلم کاپیتان آمریکا در نقش هالک ظاهر نخواهد شد. این بازیگر ظاهراً فکر می‌کرد که دارد به Brave New World که یکی از فیلم‌های بعدی MCU باشد، بله می‌گوید، نه گنجاندن آن. در چارچوب، این منطقی است زیرا آن تامپسون، مجری جشنواره فیلم سانتا باربارا 2024، به سادگی از روفالو می‌پرسد که آیا کاپیتان آمریکا 4 بعدی است یا نه – نه اینکه آیا او در گروه بازیگران است.

اکنون، پیش از این مبادله، روفالو تایید می کند که فیلم مستقل هالک برنامه ریزی نشده است. روفالو درباره اینکه ابرقهرمان سبز یک فیلم انفرادی MCU دریافت می کند، گفت: “من نمی خواهم حباب کسی را بشکنم، اما این اتفاق نمی افتد.” او سال ها به این نوع پروژه ها ابراز علاقه کرده است. به عنوان مثال، در سال 2020، روفالو ایده فیلم هالک خود را مورد بحث قرار داد و توضیح داد که مایل است “همه جاهای خالی را در مورد اتفاقاتی که برای او رخ داده بین همه این فیلم ها پر کند.”

اواخر سال گذشته، بازی Captain America: Brave New World از امسال به 14 فوریه 2025 به تعویق افتاد. در کنار آنتونی مکی به عنوان شخصیت اصلی، هریسون فورد در نقش ژنرال تاندربولت «راس» ظاهر خواهد شد. حدس و گمان هایی در مورد امکان تبدیل راس به هالک قرمز برای این فیلم وجود دارد که پس از آن حضور هالک را جذاب تر می کند.

بخوانید  Overwatch 2 One Punch Man Crossover - همه لوازم آرایشی، چالش ها و پاداش ها

آخرین حضور هالک در MCU، She-Hulk بود که بعد از اینکه ادوارد نورتون در ابتدا این نقش را بازی کرد، درباره تغییر شخصیت شخصیت شوخی کرد. مارک روفالو در سال 2009 در فیلم انتقام جویان مسئولیت را بر عهده گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر