تاریخ شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال صلح جو اعلام شد

جنیفر هالند اعلام کرد که فیلمبرداری فصل دوم سریال صلح جو با بازی جان سینا در تابستان 2024 آغاز خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون از این موضوع مطلع شدیم جنیفر هلندبازیگر نقش امیلیا هارکورت اعلام کرد که فیلمبرداری فصل دوم Peacemaker در تابستان 2024 آغاز می شود. این بازیگر اخیرا به سوال یکی از طرفداران درباره تولید فصل 2 Pacemaker پاسخ داده است: “بله، ما فیلمبرداری را از تابستان شروع خواهیم کرد.”

در گذشته دنیل بروکسلئوتا آدبایو، بازیگر صلح‌جو تأیید کرد که فصل دوم آن در حال تولید است، اما مطمئن نبود که چه زمانی پخش می‌شود. مدتی پیش جیمز گان او درباره اتمام فیلمنامه فصل دوم پیس میکر صحبت کرد و به نظر می رسد فیلمبرداری سریال صلح ساز پس از پایان یا نزدیک به پایان فیلمبرداری فیلم سوپرمن آغاز شود. فیلمبرداری فیلم سوپرمن احتمالا تا پایان ماه اوت ادامه خواهد داشت.

فصل اول Peacemaker شامل هشت قسمت بود و در ژانویه 2022 برای طرفداران منتشر شد. اگر تولید فصل 2 در پاییز آغاز شود، احتمالا تا سال 2025 پخش نخواهد شد. جان سینا، استیو ایجیدنیل بروکس رابرت پاتریک، جنیفر هلند و کریس کنراد آنها در فصل اول پیس میکر بازی کردند و جیمز گان هر هشت قسمت را نوشت و پنج قسمت را کارگردانی کرد. جیمز گان پیتر زعفران و مت میلر آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه فعالیت می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Spider-Man: Across The Spider-Verse دارای تخم مرغ عید پاک برای بازی بعدی Spidey PS5 است