تاریخ شروع فصل 3 فورتنایت، Battle Pass و Optimus Prime

اگر تصویر بالا هنر کلیدی فصل است، پس چهار پوستی که در اینجا می بینیم باید در پاس نبرد باشند. دو نفر از آنها افرادی هستند که به نظر می رسد شخصیت های کاملاً جدید و اصلی هستند – پسر در مرکز و زن در رپتور.

کلمه است که فصل 3 یک حالت جدید با زمان محدود (LTM) اضافه می کند که یک بازی مسابقه ای در سبک ماریو کارت خواهد بود و پاس نبرد خود را خواهد داشت. آیا این می تواند یک چیز لیگ موشکی باشد؟ آیا این پاس دیگر یک نبرد پاس واقعی خواهد بود که در Fortnite Crew گنجانده شده است یا بیشتر شبیه رویداد Star Wars Find the Force با مینی پاس خود است که دارای یک مسیر ممتاز است که باید برای آن پول پرداخت کنید؟ جزئیات مبهم هستند – ما حتی نمی دانیم که او چه زمانی به بازی اضافه خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



HypeX ذکر شده است تعدادی تغییرات در زرادخانه بتل رویال برای این فصل. مانند یک تک تیرانداز اکشن پیچ و مهره ای جدید با دامنه حرارتی (با یک شلیک از سر هنوز در حال بازی)، یک “تفنگ اهرمی” که اسلحه کلیدی هنر قدیمی است که قبلاً ذکر کردم، و یک تفنگ اسطوره ای درام شاتگان جدید. این تفنگ ساچمه ای که به عنوان Mythic مشخص شده است به احتمال زیاد به این معنی است که درام به استخر کلی لوت باز نمی گردد، بلکه در عوض یک افت خاص از یک رئیس یا نقطه دستگیری خواهد بود. بنابراین انتظار بیشتری از ضرب و شتم کامل درام شاتگان شاتگان که در فصل 3 فصل 2 داشتیم، زمانی که اسلحه آخرین بار در بازی بود را نداشته باشید.

فصل 4 فصل 4 فورتنایت واقعاً غم انگیز بود و مگا سیتی باورنکردنی را به جزیره بتل رویال به عنوان بخشی از زیستی کاملاً جدید الهام گرفته از ژاپن و همچنین کینتیک بلید که اخیراً طاق‌دار شده بود، اضافه کرد. اما اکنون، بهار در حال پایان است و تابستان در راه است – و تقریباً زمان فصل 3 Fortnite فرا رسیده است. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون درباره آخرین فصل تابستان Fortnite می دانیم.

بخوانید  انتخاب نویسنده لوکی و دکتر استرنج 2 برای نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 6

فصل سوم Fortnite Chapter 4 چه زمانی شروع می شود؟

اگر Optimus Prime در هنر کلیدی باشد، به نظر می رسد که او در پاس نبرد باشد. اما شینا می گوید که هست نه پوسته جایزه، که در این فصل ارن یگر از Attack on Titan بود. از آنجایی که ما اطلاعات کمی در مورد فصل آینده داریم، فراتر از آنچه در هنر کلیدی می‌توانیم ببینیم، هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات پوسته Optimus Prime نداریم، که باید فرض کنیم که نوعی احساس دگرگونی داخلی دارد. . شاید حتی یک شکلک تراورسال که در آن او به یک سکوی بزرگ تبدیل می شود شکلک موتور سیکلت کیت.

موضوع فصل 4 فورتنایت چیست؟

بازگشت رپتورها که از فصل 2 وجود نداشته اند، نشان می دهد که فصل 3 می تواند فصل جدیدی از نوع اولیه باشد، در فصل 2 فصل 6. اگر Fortnite با Transformers: Rise of the Beasts همکاری کند و رپتورها را بازگرداند، پس یک فصل اولیه جدید دنبال خواهد شد. اما با قضاوت بر اساس نگاه “قربانی کشتی شکسته قرن هجدهم” مردی که در مرکز هنر کلیدی قرار دارد، بدون توجه به تپانچه قدیمی که در دست دارد، ممکن است در عوض به فصل جدیدی با مضمون دزدان دریایی نگاه کنیم.

به غیر از آن، Optimus Prime و نسخه تابستانی جدیدی از پوست Meowscles را داریم که در پشت آن تاک سوار شده است. شینا می‌گوید که جایگاه جایزه برای این پاس به جای یک همکاری، به پوسته اصلی تعلق می‌گیرد.

چه سلاح های جدیدی و چه سلاح های دیگری در فصل 4 فصل 3 آمده است؟

در همین حال، هلیکوپترها ظاهراً با نارنجک انداز یا موشک انداز ارتقا یافته اند – که می تواند نشان دهد که در این فصل هلیکوپترها را نیز خواهیم دید.

بخوانید  انتظار می رود رکورد دو برابری عرضه PS5 در مقابل PS4 سونی را ثبت کند

در خارج از بازی Battle Royale چه انتظاری از فصل 4 بازی Fortnite باید داشته باشیم؟

طبق پیام‌رسانی درون بازی، فصل جاری در 9 ژوئن ساعت 11:00 بعد از ظهر PT / ساعت 2:00 بامداد به وقت شرقی به پایان می‌رسد، که نشان می‌دهد در این فصل هیچ رویداد زنده‌ای وجود ندارد. اگر فصل 3 مانند فصل 2 شروع شود، بازی فقط برای چند ساعت آفلاین خواهد بود، یعنی باید انتظار داشته باشید که فصل 3 در اوایل صبح روز 9 ژوئن شروع شود.

وجود دارد زیاد برای بحث در مورد این تصویر که به طور کامل توسط چین پس از اینکه بخشی از تصویر در reddit ظاهر شد، اما بیایید با فیل در اتاق شروع کنیم: Optimus Prime، ترانسفورماتور، درست در سمت چپ است. ما می دانیم که این یک هنر کلیدی است تا یک صفحه بارگیری تصادفی به دلیل پیام “اتصال…” در پایین – این تصویری است از راه اندازی بازی، به جای بارگیری در یک مسابقه.

مدتی است که شایعه شده است که فصل آینده موضوعی از جنگل دارد و رپتورها را باز می گرداند، و به نظر می رسد این هنر کلیدی این موضوع را تایید می کند. این بدان معناست که باید انتظار داشته باشید که فصل 3 یک منطقه جدید از نوع جنگل/جنگل بارانی را به جزیره بتل رویال اضافه کند، که احتمالاً در بالای یک منطقه تقریباً خالی در حال حاضر است.

یا ممکن است کمی از هر دو باشد. برای مثال، همکاری این فصل Attack on Titan، اصلاً با تم مگا مطابقت ندارد، زیرا آن نمایش دارای زیبایی‌شناسی قرون وسطایی اروپایی است – بیشتر با بخش‌هایی از نقشه که قبلاً وجود داشت تا چیزهای جدید مطابقت دارد. بنابراین لازم نیست یکی یا دیگری باشد.

بخوانید  رئیس جدید بلیزارد معرفی شد

آیا واقعاً می توانیم رپتورها را سوار کنیم؟

اگرچه تا به حال در فصل 4 حیواناتی به اندازه کافی بزرگ برای سوار شدن در جزیره نداشته ایم، Fortnite حیوانات قابل سوار (گرگ و گراز) را به Battle Royale در فصل 3 اضافه کرده است. بنابراین دلیلی وجود ندارد که تصور کنیم این تصویر گمراه کننده است. احتمالاً می توانید سوار رپتورها شوید. اگر آنها مانند گرگ و گراز کار کنند، آنها نیز شما را دنبال می کنند و همچنین در هنگام پیاده روی به شما کمک می کنند تا با حریفان خود مبارزه کنید.

وقتی فصل 2 زیست ژاپنی خود را اضافه کرد، ما فقط یک مکان نامگذاری شده را از دست دادیم و چهار مکان جدید به دست آوردیم. در اینجا نیز باید انتظار تغییر مشابهی را داشت، احتمالاً در بخش‌های جنوب غربی یا شمال مرکزی نقشه – Epic احتمالاً می‌تواند انتهای شمالی جزیره را بدون از دست دادن مکان‌های نام‌گذاری شده فعلی گسترش دهد.

رپتورها احتمالاً در این زمینه بسیار مفیدتر از این حیوانات دیگر خواهند بود، با این حال، از آنجایی که رپتورها برای شروع همیشه کاملاً تهاجمی بوده اند – اگر مراقب نباشید وحشی های تصادفی به راحتی می توانند شما را بکشند. بنابراین ممکن است در نهایت از نظر کاربردهای جنگی با NPC های قابل استخدام امروزی همتراز باشند، هرچند که بعید است که بتوانند شما را در این زمینه به دست آورند.

چه پوسته هایی در بازی Fortnite Chapter 4 Season 3 Battle Pass وجود خواهند داشت؟

فراتر از زمان پایان این فصل، Epic هیچ اعلامیه ای در مورد آنچه برای فصل 3 در نظر گرفته است، اعلام نکرده است. اما این یک بزرگ است. نه به بزرگی صفحه اصلی Battle Pass که قبل از فصل تابستان سال گذشته لو رفت، اما به اندازه ای بود که بسیاری از مردم را هیجان زده و عصبی کرد.

Fortnite Chapter 4, Season 3, هنر کلیدی Transformers را به تصویر می کشد

شرحی ارائه نشده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر