تاریخ برگزاری Summer Game Fest 2024 اعلام شد

جف کیلی، تهیه کننده جشنواره بازی تابستانی، رویداد حضوری 2024 را اعلام کرد.

جف کلی شرکت سازنده Summer Game Fest تاریخ برگزاری این رویداد حضوری را در سال 2024 در تاریخ 18 ژوئن (7 ژوئن) اعلام کرد. بازی تابستانی 2024 میزبان «هزاران طرفدار حضوری» در تئاتر YouTube در لس آنجلس خواهد بود. این رویداد “نگاهی دزدکی به بازی های آینده خواهد داد.”

طرفداران می توانند با ثبت نام در Summergamefest.com از آخرین اخبار و نحوه شرکت در آن مطلع شوند. در راستای این رویداد، Day of the Devs: SGF Edition بلافاصله پس از جشنواره بازی‌های تابستانی نمایش داده می‌شود. SGF Play Days، یک رویداد رسانه ای ویژه در لس آنجلس نیز در تاریخ 19 تا 21 ژوئن برگزار خواهد شد که توسط iam8bit تهیه شده است.

تابستان گیم فست 2023 در طول نمایش دو ساعته خود میزبان بازی هایی مانند Prince of Persia: The Lost Crown و Sonic Superstars بود. تریلرهای Alan Wake 2، Mortal Kombat 1 و Final Fantasy VII Rebirth نیز نمایش داده شد و تاریخ انتشار Spider-Man 2 مشخص شد.برنامه Day of the Devs پس از این رویداد 15 بازی مستقل را معرفی کرد و در نهایت منجر به نمایش کمیک در استودیو Devolver Digital.

لیست کامل ناشران شرکت کننده در جشنواره بازی تابستانی 2023

همچنین تعدادی از ناشران بزرگ در صنعت بازی های ویدیویی مانند مایکروسافت (با Xbox Game Showcase و Starfield Direct)، Ubisoft (با Ubisoft Forward) و Capcom (با Capcom Showcase) رویدادهای خود را با رویداد Summer Game Fest هماهنگ کرده اند. بازی Summer Gamefest در تابستان توجه طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. زیرا انجمن نرم افزارهای سرگرمی در دسامبر اعلام کرد که رویداد E3 (که از دهه 1990 بازی ها را به نمایش می گذارد) دیگر برگزار نخواهد شد.

بخوانید  دروازه بالدور 3 توسط تعداد قابل توجهی از بازیکنان تکمیل شد

جف کیگلی در طی مصاحبه ای با CBC ضمن تایید اینکه هیچ مجری در رویداد سال گذشته وجود نداشته است، ادعا کرد. ملانی لبورد، بازیگر نقش الن ویک 2 قرار بود در تابستان گیمفست حضور داشته باشد اما به دلیل محدودیت زمانی این اتفاق نیفتاد. وی در این خصوص گفت: فکر می کنم تنوع در پیشنهادات ما در شرایط خوبی است. قصد داریم بازی ها را به نمایش بگذاریم و سازندگان آن ها را به درستی معرفی کنیم. بنابراین من از این اتفاقات آگاه هستم.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر