تاریخ اکران فیلم فلش به جلو آمده است

فیلم ایندیانا جونز 5 قرار است در 30 ژوئن 2023 (9 ژوئیه 1402) اکران شود. به علاوه، با توجه به حواشی فیلم فلش، بدون شک برادران وارنر. به دنبال کاهش ریسک و داشتن رقبای کمتری تا زمان اکران این فیلم است. در حال حاضر، فیلم فلش در تاریخ جدید خود باید با انیمیشن Elemental که بدون شک بزرگترین رقیب آن است، با No Hard Feelings و فیلم The Blackening در گیشه رقابت کند.

برادران وارنر اعلام کرد که انتشار فیلم فلش یک هفته زودتر است و این فیلم قرار است یک هفته زودتر اکران شود.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار فلش دوباره تغییر کرده است، اما این بار کمی زودتر منتشر خواهد شد. فیلم فلش قبلا برای اکران در 23 ژوئن 2023 (2 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده بود و اکنون برادران وارنر. اعلام کرد که فیلم فلش یک هفته زودتر در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران خواهد شد. شبیه برادران وارنر است. تصمیم گرفت تاریخ انتشار فلش را با ایندیانا جونز و Dial of Destiny دو هفته تمدید کند.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سر مونیکا جکسون و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون مسئول است

بخوانید  سری Shang-Chi مارول به‌روزرسانی هیجان‌انگیزی دریافت می‌کند زیرا طرفداران منتظر دنباله هستند
تحریریه مجله بازی یک گیمر