تاریخ انتشار V Rising اعلام شد

استودیو Stunlock با پخش یک تریلر جدید، زمان انتشار V Rising از حالت دسترسی زودهنگام را فاش کرد.

نزدیک به دو سال از عرضه بازی V Rising در Early Access می گذرد و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Stunlock با پخش تریلر جدید، تاریخ انتشار نسخه کامل این بازی را فاش کرده است. . کاربران رایانه شخصی می توانند منتظر باشند تا این بازی بقا محور در تاریخ 19 مه 1403 (8 می 2024) از دسترسی زودهنگام خارج شود. در حالی که نسخه کامل بازی در اواخر سال 2024 در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت.

در V Rising شما کنترل خون آشامی را دارید که پس از قرن ها بیدار شده است. دنیای بازی پر از انسان و موجودات دیگر است. بنابراین بازیکنان باید در جستجوی سرپناه و گسترش وحشت باشند. بازیکنان می توانند از انواع سلاح ها و توانایی های خون آشام استفاده کنند، با باس های متعدد مبارزه کنند و هر نوع ساختاری بسازند. این بازی اکشن نقش آفرینی امکان استفاده از روش های مختلف برای مبارزه با دشمنان را ارائه می دهد.

در حالی که بازیکنان می توانند V Rising را به صورت انفرادی تجربه کنند، بازی از Co-op نیز پشتیبانی می کند. بازیکنان می توانند در دنیایی بازی کنند که در آن بسیاری از خون آشام ها با یکدیگر رقابت می کنند و به قلعه های مختلف حمله می کنند. این بازی تا آگوست 2022 توانست 2.3 میلیون نسخه بفروشد و در دوره دسترسی اولیه محتوای جدیدی دریافت کرد. طرفداران باید انتظار داشته باشند که جزئیات بیشتری در مورد نسخه 1.0 بازی در آینده ای نه چندان دور منتشر شود.

بخوانید  امکان عرضه نشدن کنسول میان نسلی Xbox Series X

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر