تاریخ انتشار Forza Motorsport، تریلر جدید فاش شد

به عنوان بخشی از نمایشگاه Xbox Games، مایکروسافت تاریخ انتشار بازی Forza Motorsport جدید خود را اعلام کرد و نسبتاً به زودی از راه خواهد رسید. این بازی که به سادگی Forza Motorsport نام دارد، در 10 اکتبر منتشر می شود. علاوه بر این، مایکروسافت تریلر جدیدی از Forza Motorsport منتشر کرده است – آن را در زیر مشاهده کنید.

مایکروسافت و توسعه‌دهنده Turn 10 قبلاً اطلاعاتی در مورد Motorsport آینده ارائه کرده‌اند، از جمله افزودن ویژگی‌های صوتی جدید که آن را برای جامعه نابینایان قابل دسترسی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که بازی جدید مشخصات بالایی مانند Xbox Series X را هدف قرار می‌دهد، زیرا نسخه Xbox One به جای نسخه بومی، مبتنی بر فضای ابری خواهد بود.

بازی جدید Forza Motorsport دارای حالت حرفه ای تک نفره و یک عنصر رقابتی آنلاین است. این بازی دارای بیش از 500 ماشین و انواع مدارهای “معروف جهانی” است. مایکروسافت همچنین تایید کرد که این بازی تا حدی از “هوش مصنوعی پیشرفته و فیزیک پیشرفته” استفاده می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مایکروسافت سری Forza Horizon را نیز در استیبل خود دارد. آخرین نسخه Forza Horizon 5 در سال 2021 توسط توسعه دهنده Playground Games بود. این استودیو همچنین در حال کار بر روی Fable جدید است که تریلر جدیدی را در نمایشگاه Xbox Games دریافت کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  10 بازی برتر سال 2023 از نظر گیم اسپات