تاریخ انتشار Death Stranding iOS اعلام شد، در صورت پیش‌سفارش 50 درصد تخفیف



با خط تولید آیفون 15 پرو، اپل در تلاش است تا در حوزه بازی گسترش یابد. اگر صاحب این گوشی هستید – یا نسخه بزرگتر Pro Max – و به دنبال توجیه خرید خود با یک بازی AAA برای تقویت سخت افزار داخلی پیشرفته هستید، می توانید 50٪ در پیش خرید صرفه جویی کنید. برای Death Stranding قبل از انتشار آن در 31 ژانویه. قیمت معمولی این بازی پست آخرالزمانی عجیب 40 دلار است اما قیمت پیش خرید آن 20 دلار است.

اگر هرگز آن را روی پلی استیشن یا رایانه شخصی بازی نکرده اید، Death Stranding یک بازی مراقبه ای عجیب است که در دنیایی اتفاق می افتد که بشریت در آستانه نابودی است. یک رویداد اسرارآمیز انقراض تقریباً بشریت را نابود کرده است، و به عنوان سم پورتر، این شما هستید که باید در زمین سفر کنید و روابط جدید برقرار کنید و در عین حال از آب و هوای بد طفره بروید. به ما اعتماد کنید، واقعاً نمی‌خواهید در باران در Death Stranding گرفتار شوید.

این بازی همچنین دارای اکشن‌های فراوانی است، بنابراین وقتی از خیال‌پردازی‌های عجیب و غریب در اطرافتان طفره نمی‌روید، راهزنان و سازمان‌های شوم را درگیر خواهید کرد. به عنوان یک بازی به کارگردانی هیدئو کوجیما، Death Stranding همچنین دارای یک طرح داستانی که باید از طریق مکالمات و صحنه های کوتاه گفت.

مانند سایر بازی های در نظر گرفته شده برای دستگاه های اپل، این عنوان دارای کنترل های صفحه لمسی است. هیچ چیز بهتر از کنترل‌های سنتی نیست، و برای افزودن سریع به تجربه بازی خود، می‌توانید یک Backbone برای آیفون خود دریافت کنید.

بخوانید  نیم نگاه بازی Mario Strikers: Battle League

این پایه های کنترل تمام ورودی های مورد نیاز برای بازی های مدرن را دارند و به راحتی می توان آنها را متصل کرد. حتی نیازی به قرار دادن باتری نخواهید داشت، زیرا آنها از طریق درگاه USB-C آیفون شما متصل می شوند و از باتری گوشی تغذیه می شوند. این ها در دو سبک مجزا هستند، بنابراین می توانید بسته به سلیقه خود یک Backbone تحت تأثیر Xbox یا PlayStation را انتخاب کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر