تاریخ افشای محتوای بازی آینده Overwatch 2 اعلام شد

آرون کلر، کارگردان بازی Overwatch 2 اعلام کرده است که اطلاعات بیشتری در مورد فصل 10 بازی قبل از عرضه در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با پایان یافتن فصل نهم Overwatch 2 در هفته های آینده، سازندگان Overwatch 2 جزئیات بیشتری را در مورد فصل 10 قبل از شروع فصل آینده در اختیار بازیکنان قرار خواهند داد. این ویدیو که به آپدیت توسعه دهندگان معروف است، در تاریخ 29 اسفند (29 اسفند) منتشر خواهد شد. آرون کلر، کارگردان Overwatch 2 در مورد به روز رسانی های آینده و فصل دهم بازی صحبت خواهد کرد که “فصل شگفت انگیزی” برای سریال خواهد بود.

سال گذشته، بلیزارد اعلام کرد که Overwatch 2 فصل 10 شامل یک شخصیت درجه آسیب به نام Venture خواهد بود. همچنین فصل بعدی این بازی برای یک حالت PvP جدید به نام کلش در نظر گرفته شده است که بازیکنان برای کسب پنج امتیاز در نقشه های مختلف به رقابت می پردازند. در این صورت اولین گروهی که تا پایان مسابقه به حداکثر امتیاز می رسد یا بیشترین امتیاز را کسب می کند برنده خواهد بود.

حالت کلش جایگزین حالت حمله قدیمی با نسخه بهبودیافته هانامورا (که اکنون با نام هانائوکا شناخته می شود) به عنوان اولین نقشه خواهد بود. فصل‌های بعدی میزبان مضامین مختلفی مانند اساطیر مصر و جهان‌های موازی (جایی که نقش شخصیت‌های مثبت و منفی در داستان تغییر می‌کند) خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مدیر خلاق سابق World of Warcraft به بلیزارد بازگشت