تاثیر فناوری DirectStorage 10% بر نرخ فریم Forspoken

فناوری DirectStorage مایکروسافت از قدرت GPU برای فشرده سازی داده های بازی های ویدیویی فشرده استفاده می کند و زمان بارگذاری سیستم را بهبود می بخشد. اما داده های بیشتر از طریق GPU پس، گیمرها بیشتر متوجه افت عملکرد گرافیکی می شوند. در ویدیوی جدید کانال آلمان هم همینطور سخت افزار بازی های کامپیوتری افشا شد.

کارت گرافیک RTX 4090 با استفاده از فناوری ذخیره سازی مستقیم تا 10 درصد نرخ فریم کمتری را در بازی Forspoken ارائه می دهد. داده شده.

به عنوان مثال کارت گرافیک RTX 4090 در وضوح 4K تا 10٪ نرخ فریم کمتر در هنگام استفاده ذخیره سازی مستقیم نشان داد نرخ فریم فیلم های این بازی در این تست از 83.2 به 74.4 افزایش یافته است. البته لازم به ذکر است که کندترین بازی را فریم می کند FPS بدنام 1% تفاوت چندانی را نشان نمی‌دهد، که منجر به اجرای یکنواخت بازی شد.

این تست از سه تراشه حافظه PCIe Gen4 و PCIe Gen3 و SATA SSD استفاده می کند تمام شده. این حافظه در کنار یک پردازنده قرار دارد اینتل Core i9-12900K استفاده شده است.

10٪ تاثیر نرخ فریم ناگفته با فناوری DirectStorage

بازی بداهه به عنوان اولین بازی که از نسخه جدید فناوری مایکروسافت پشتیبانی می کند DirectStorage به یک ابزار تست برای توسعه دهندگان بازی و سازندگان GPU تبدیل شده است. امروزه همه شرکت ها از این بازی برای بررسی سیر تکاملی عملکرد محصولات خود استفاده می کنند. اما نتایج به دست آمده ممکن است بسته به نوع ماده مورد بررسی متفاوت باشد.

بخوانید  نقد و بررسی بازی NBA 2K23 - زومجی
تحریریه مجله بازی یک گیمر