بیلی آیلیش و متالیکا در راه فورتنایت؟

بیلی آیلیش به عنوان سومین خواننده جشنواره Fortnite به بازی اضافه خواهد شد.

بیلی آیلیش خواننده و ترانه سرا به عنوان سومین هنرمند پس از حضور افرادی مانند The Weeknd و لیدی گاگا در حالت جشنواره Fortnite به Music Mode اضافه خواهد شد. Fortnite Fest توسط Harmonix Studios، یک گروه راک که توسط Epic Games در سال 2021 خریداری شد، توسعه یافت. این مد به بازیکنان اجازه می دهد تا آهنگ های هنرمندان محبوب را در گروه های موسیقی با دوستان خود یا به تنهایی اجرا کنند.

این اطلاعات چند روز پس از انتشار شایعاتی مبنی بر حضور بیلی آیلیش در بازی تایید شد. شایعات نقشه راه محتوای آینده Fortnite را نشان دادند. اگر این اطلاعات درست باشد، پس قبل از انتشار محتوای فصل OG و فصل 6 در سه ماهه آخر سال، فصل هایی با محتوای پسا آخرالزمانی (که احتمالاً مربوط به دنیای سریال Mad Max خواهد بود) و جهان مارول نشان داده خواهد شد. می توان به بازی اضافه کرد. در کنار بیلی آیلیش، این شایعات مدعی شدند که متالیکا و اسنوپ داگ نیز به عنوان هنرمندان آینده در جشنواره Fortnite حضور خواهند داشت.

تصویر لو رفته از محتوای آینده Fortnite

در خبری دیگر، اعلام شد که دیزنی ۱.۵ میلیارد دلار برای خرید سهام اپیک گیمز سرمایه گذاری کرده است. همچنین اعلام شد که چندین شرکت در حال برنامه ریزی برای ایجاد دنیای متصل فورتنایت با همکاری Epic Games هستند. در این دنیا، بازیکنان می‌توانند با محتوای دنیایی مانند پیکسار، دیزنی، مارول، جنگ ستارگان و آواتار «بازی، تماشا، خرید و تعامل» داشته باشند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  لنس ردیک، ستاره سریال های Destiny، Horizon و John Wick در 60 سالگی درگذشت