بیش از 9000 نفر در فرآیند توسعه Diablo 4 شرکت کردند


اخیراً آماری از تعداد افرادی که در فرآیند توسعه Diablo 4 شرکت دارند منتشر شده است.

همانطور که انتظار می رفت، بازی Diablo 4 از Blizzard Entertainment مورد تحسین منتقدان و گیمرها قرار گرفت. حال طبق آمار وب سایت موبی گیمز در بالا مشخص شده است 9000 نفر روی این بازی نقش آفرینی کار کردند.

در مجموع تعداد افراد درگیر در این بازی 9166 نفر بوده و در قسمت صوتی نیز 2464 نفر روی صداگذاری و صداگذاری آن کار کرده اند. این رقم برای بخش هنر/گرافیک 902 نفر و برای بخش کنترل کیفیت 397 نفر بوده است. 394 در بخش برنامه نویسی/مهندسی Diablo IV و 193 در بخش طراحی وجود داشت. در نهایت از 475 نفر برای کمک به Diablo 4 تشکر شد.

لازم به ذکر است افرادی که در روند توسعه Diablo 4 در خلق آثاری مانند Overwatch، Overwatch 2، Warcraft 3، World of WarCraft، Racemeter StarCraft، StarCraft 2، Diablo 3، Heroes of the Storm، نقش آفرینی کردند. Assassin’s Creed Odyssey، Hearthstone، Assassin’s Creed Valhalla، Outriders، Dying Light 2، Tony Hawk’s Pro Skater 1+2، Star Wars: Battlefront II و Marvel’s Avengers نیز در این مراسم حضور داشتند.

بازی Diablo 4 تقریبا یک ماه پیش برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و رایانه های شخصی عرضه شدند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  طبق گزارش آمازون، فصل اول Fallout بیش از 65 میلیون بیننده را جذب کرد