بیش از 30 دقیقه از فیلم Suicide Squad: Kill The Justice League لو رفت



Suicide Squad: Kill The Justice League، بازی بعدی استودیوی Rocksteady، به پایان تست آلفای بسته خود نزدیک می شود و به نظر می رسد که برخی افراد قبلاً شروع به افشای تصاویر گیم پلی کرده اند.

این را در نظر بگیرید a هشدار اسپویلر.

در حال پخش: Suicide Squad: Kill the Justice League | تریلر رسمی هارلی کوین

خبر از کاربر Reddit zVISCERAL (از طريق VGCآنها 30 دقیقه فیلم منتشر کردند که شامل ماموریتی با حضور بتمن، گرین لنترن، فلش و پیوندی به فیلم افتتاحیه بازی می شود. حتی یک کلیپ کوچک در آن پخش شد. تیک تاکجایی که کوین کانروی فقید در نقش بتمن سخنرانی احساسی می کند و توضیح می دهد که چرا به لیگ عدالت پیوسته است.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که افرادی که در آزمون آلفا شرکت می کنند باید قرارداد عدم افشای اطلاعات را امضا کنند و نمی توانند هیچ فیلمی از بازی را به اشتراک بگذارند یا برداشت خود را ارائه دهند. منطقی است که فرض کنیم کاربرانی که این کلیپ ها را ارسال کرده اند ممکن است در آینده با عواقبی روبرو شوند.

Suicide Squad: Kill The Justice League یک بازی لایو اکشن است که بازیکنان می توانند کنترل شخصیت های شرور مختلف DC از جمله هارلی کوین، ددشات، بومرنگ و کینگ شارک را در دست بگیرند. مانند اکثر بازی‌های زنده، Kill The Justice League پس از راه‌اندازی محتوایی از جمله ماموریت‌های جدید، تجهیزات و موارد دیگر دریافت می‌کند.

فیلم Suicide Squad: Kill The Justice League قرار است سال آینده در 30 ژانویه اکران شود. این بازی روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S قابل پخش خواهد بود.

برای محتوای بیشتر Suicide Squad: Kill The Justice League، حتما تریلر Deadshot و تریلر Captain Boomerang را تماشا کنید.

بخوانید  بررسی بازی Ghostrunner 2 | سریع و خشن

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر