بیش از 23000 متقلب از Call of Duty محروم شده اند


ماه گذشته، Activision بیش از 23000 بازیکن کلاهبردار را از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone محروم کرد.

با گذشت زمان، تیم Ricochet به بهبود الگوریتم‌ها و مکانیسم‌های ضد تقلب خود ادامه داده و توانسته است تعداد زیادی از متقلبان Call of Duty را شناسایی کند. با این حال، به تازگی اعلام شده است که طی یک ماه گذشته بیش از 23000 بازیکن تقلب از بازی های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone محروم شده اند.

اکنون تیم ریکوشه این شرکت در حال افزایش ویژگی‌های ضد کلاهبرداری خود با استفاده از یادگیری ماشینی است تا سیستم خود را هوشمندتر کند، زیرا ابزارهای مورد استفاده توسط کلاهبرداران هر روز پیچیده‌تر می‌شوند و شناسایی کلاهبرداران را دشوارتر از همیشه می‌کند.

تیم Ricochet او اخیراً علاوه بر کار بر روی مکانیک های متمرکز بر شناسایی متقلب ها، از روش های جالبی برای تنبیه افرادی که در بازی تقلب می کنند، استفاده کرده است، به عنوان مثال، استفاده از چندین بار. اسپلشینگ در بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone گزارش شده است که باعث تغییر قابل توجهی در گرانش بازیکنان تقلب می‌شود، به طوری که یک پرش کوچک به یک سقوط چشمگیر روی زمین تبدیل می‌شود که منجر به مرگ فوری می‌شود.

نسخه فصل سوم نقشه گولاگ در Call of Duty Warzone

با این حال باید گفت سیستم تیمی ریکوشت هنوز به سطح ایده آل مورد انتظار همه بازیکنان نرسیده است، بنابراین همچنان مشکلاتی وجود دارد که بسیاری از کاربران را راضی نمی کند. علاوه بر این، سیستم مبتنی بر یادگیری ماشینی همچنان دارای نقص هایی است که باعث شده چندین بازیکن بدون دلیل از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone محروم شوند و دیگر قادر به تجربه آن نباشند.

بخوانید  لو رفتن جزئیات قابلیت Friends & Family گیم پس

مطمئناً این خبر عالی است که تیم Ricochet سخت بر روی سیستم‌های خود کار می‌کنند تا همه تقلب‌کنندگان را شناسایی کرده و از بازی حذف کنند، اما به نظر می‌رسد هنوز راه زیادی در پیش است تا در نهایت شاهد تجربه‌ای بی‌نقص و بدون هیچ تقلبی باشیم. بازی های وظیفه کالاف.

Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone اکنون بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس هستند. Xbox Series S را می توان تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر