لو رفتن جزئیات قابلیت Friends & Family گیم پس

این شایعه نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد ندارد امکان اشتراک‌گذاری سرویس گیم پس را تنها به اعضای خانواده محدود کند. در حال حاضر هم یک سرویس آزمایشی و بدون نام در ایرلند با قیمت ماهانه ۲۲ یورو وجود دارد که به کاربران امکان اشتراک‌گذاری سرویس با نهایتا چهار نفر دیگر را می‌دهد. مایکروسافت هیچ‌گونه اشاره‌ای مبنی بر محدود بودن اشتراگ گذاری سرویس به اعضای خانواده نکرده و در قسمت توضیحات از اشتراک‌گذاری با چهار نفر دیگر خبر داده است. برای استفاده از این سرویس تنها افراد باید دارای اکانت یک کشور مشترک باشند.

این سرویس جدید که ظاهرا با عنوان Xbox Game Pass Friends & Family رونمایی خواهد شد، امکان استفاده از تمامی مزایای گیم پس آلتیمیت را به چهار عضو از خانواده و دوستان می‌دهد. بااین‌حال باید خاطر نشان کرد که هیچ یک از موارد مذکور تایید شده نیست. باید دید واکنش مایکروسافت نسبت به این اخبار و شایعه‌ها چیست.



منبع

چندی پیش، مایکروسافت سرویس ایکس باکس گیم پس Family را به‌صورت آزمایشی در کشور ایرلند و کلمبیا ارائه کرد. با استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانند گیم پس خود را با چهار عضو دیگر از خانواده‌ی خودشان به اشتراک بگذارند. حالا ظاهرا مایکروسافت قصد دارد این امکان را گسترش دهد. به‌تازگی شایعه‌ای توسط یک لیکر در توییتر منتشر شده که خبر از سرویس جدیدی تحت عنوان Game Pass Friends & Family می‌دهد.

به نظر می‌رسد مایکروسافت امکانی فراهم کرده که کاربرهای گیم پس بتوانند این سرویس را با دوستان خودشان هم اشتراک‌گذاری کنند.

در حال حاضر شما می‌توانید سرویس ماهانه‌ی گیم پس را با قیمت ۱۰ دلار برای ایکس باکس یا کامپیوتر و بدون امکان بازی چندنفره‌ی آنلاین تهیه کنید. از طرفی دیگر، سرویس Xbox Game Pass Ultimate با قیمت ماهانه ۱۵ دلار، به شما امکان استفاده از گیم پس به‌صورت همزمان روی کامپیوتر و ایکس باکس، قابلیت بازی آنلاین و همچنین دسترسی به سرویس EA Play را می‌دهد.