به‌روزرسانی جدید لگو فورتنایت به این معنی است که یک خوک اکنون می‌تواند دوست شما باشد

لگو فورتنایت فکر می‌کند که شما در زندگی مجازی خود به دوستان حیوانات نیاز دارید، به همین دلیل است که به‌روزرسانی جدیدی که فردا ۲۳ آوریل ارائه می‌شود، Farm Friends نامیده می‌شود. Developer Epic سقف استخدام دهکده شما را افزایش می دهد تا گاو، گوسفند، مرغ و خوک بتوانند به خانه شما بپیوندند.

در وب‌سایت Fortnite، Epic می‌گوید که این کلاه به 10 افزایش می‌یابد. بازیکنان Lego Fortnite می‌توانند تا هفت مورد از این فضاها را به حیوانات اختصاص دهند که سه مورد آن فقط به موجودات زیبا اختصاص داده شده است. سه اسلات فقط برای روستاییان در دسترس است، به این معنی که چهار اسلات نهایی برای هر گروه قابل تنظیم هستند.

در حال پخش: تریلر LEGO Fortnite – Mechanical Chaos Update

علاوه بر شایان ستایش بودن، یکی از دلایل اصلی جذب این دوستان مزرعه به منابع مربوط می شود. چهار همراه حیوان خانگی کود تولید می کنند، در حالی که هر کدام پاداش خود را ارائه می دهند. جوجه ها پرهای خود را از دست می دهند. گاوها می توانند شیر تولید کنند. گوسفند پشم رشد خواهد کرد. و خوک ها ظاهرا در نهایت قارچ تهیه می کنند.

سایر موارد اضافه شده با به‌روزرسانی Lego Fornite Farm Friends شامل پنج روستای جدید مانند Ash، یک دوستدار گیاهان و نجار Cadence است. یکی از حیواناتی که دوستی نوازشگر نخواهد داشت، خرس است، پس در آینده مراقب آن باشید. خرس ها NPC های متخاصمی هستند که در طبیعت کشف می شوند. در همین حال، Epic نیز نویدبخش بهبود رابط کاربری Village Square است.

ماه گذشته، لگو فورتنایت خودروهای رسمی را به عنوان بخشی از به روز رسانی دریافت کرد. برای مثال Speeder به بازیکنان این امکان را می دهد که سریعتر از پیاده روی جهان را طی کنند. علاوه بر این، مارس شاهد اضافه شدن یک ویژگی بود که به بازیکنان Fortnite اجازه می داد بازی های لگو خود را بسازند.

در مورد Fortnite به طور کلی، بازی بتل رویال در حال حاضر در میانه رویداد Avatar Elements است که پوسته Lego Fortnite Aang را برای افرادی که پاس مخصوص نبرد را خریداری می کنند ارائه می دهد.

بخوانید  مهم ترین تفاوت های بازی با ماوس معمولی

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر