بهترین گوشی های گیمینگ 2022 + قیمت (آپدیت دی 1402)

موبایل Xiaomi Poco M4 Pro یکی دیگر از سری محصولات پوکو است که می‌تواند در بازه‌ی قیمت ۶ میلیون تومان، انتخاب مناسبی برای گیمر‌ها محسوب شود. Poco M4 Pro از لحاظ قیمت حدود یک میلیون تومان از نسخه‌ی Poco M5 گران‌تر و البته دارای امکانات و قدرت به نسبت بیشتری است. در‌ وهله‌ی اول باید گفت که Poco M4 Pro از صفحه‌نمایش AMOLED بهره می‌برد که در مقایسه با Poco M5 که همچنان از تکنولوژی IPS LCD استفاده می‌کند، می‌تواند عملکرد بهتری را ارائه کند.

گلکسی M32 سامسونگ

گوشی Samsung Galaxy S21 FE در هنگام اجرای بازی

7. گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ 5G

  • قیمت: ۱۶ میلیون تومان

گوشی Nova 9 SE هنگام اجرای بازی

19. نوا 9 SE هواوی

  • قیمت: ۶.۴ میلیون تومان

موبایل Poco F4 را به جرات می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی در این روز‌های بازار ایران دانست که ارزش خرید بالایی در حدود قیمت ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان دارد. اگر پیش از این، آوازه‌ی گوشی Poco F3 را شنیده‌اید، باید گفت که Poco F4 هم به خوبی توانسته است تا ویژگی اقتصادی بودن، که مهم‌ترین میراث این سری از گوشی‌های Poco است را ادامه دهد.

همچنین در مقابل باید اشاره کرد که در نمایشگر Redmi Note 11S 5G از فناوری IPS LCDIPS LCD با حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت استفاده می‌کند که در مقایسه با بعضی هم رده‌های خود، شاید کیفیت لازم را نداشته باشد. اما در بسیاری از دیگر موارد مانند قدرت پردازنده‌ها، با استفاده از تراشه‌ی مدل MediaTek MT6833P Dimensity 810 و به کار گیری ۸ هسته درکنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 می‌تواند عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها داشته باشد. درواقع Redmi Note 11S 5G و Poco M4 Pro هر دو با تمام نقاط قوت و ضعفی که نسبت به یکدیگر دارند، جزو گزینه‌های‌ خوبی به‌عنوان گوشی‌های گیمینگ اقتصادی در حدود ۶ میلیون تومان محسوب می‌شوند.

بخوانید  تجربه استاندارد Baldur's Gate 3 بین 75 تا 100 ساعت طول می کشد

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

پوکو M4 پرو شیائومی

  • گوشی Xiaomi Redmi Note 11S 5G در رنگ‌های مشکی و آبی

    13. ردمی نوت 11 اس شیائومی 5G

    • قیمت: ۶.۳ میلیون تومان

    گوشی Galaxy S21 FE در قالب نسخه‌‌های مختلف با حداکثر حافطه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حداثکر رم ۸ گیگابایت در بازار با توجه نوع محصول با قیمت ۱۵ تا حدود ۱۹ میلیون تومان عرضه شده است.

    گوشی‌ Xiaomi Redmi Note 11S 5G از نظر قیمت در بازار ایران،‌ چندان تفاوتی با Poco M4 Pro ندارد. اما هر یک دارای نقاط قوت و ضعفی نسبت به یک دیگر هستند که باعث سخت شدن انتخاب از میان این دو موبایل اقتصادی شیائومی شده است. در ابتدا مهم‌ترین ویژگی که می‌توان از Redmi Note 11S 5G نام برد، توانایی اتصال به شبکه‌ی 5G است که در Xiaomi Poco M4 Pro چنین قابلیتی وجود نداشت.

    آیفون ۱۴ پرو مکس

    1. آیفون ۱۴ پرو مکس

    • قیمت:‌ ۵۳ میلیون تومان

    این روز‌ها خرید یک گوشی هوشمند در میان انبوهی از مدل‌های مختلف، یکی از موضوعات پر اهمیت و حساس محسوب می‌شود. به‌خصوص اگر جزو گیمر‌های موبایل باشید و قیمت نیز برای شما اولویت داشته باشد، شرایط می‌تواند بیش‌ازپیش پیچیده و تخصصی پیش برود. زیرا همان‌طور که می‌دانید، تنها با درنظرگرفتن قیمت، نمی‌توان در سری گوشی‌های اقتصادی گیمینگ به بهترین گزینه و انتخاب رسید. از میزان نرخ نوسازی نمایشگر گرفته تا نوع پردازنده، باتری و بسیاری از موراد دیگر، همگی باید مورد برسی و مقایسه با یک دیگر قرار گیرند تا درنهایت به بهترین گزینه‌های موجود و متناسب با بودجه‌ی خود دست پیدا کرد.

    بخوانید  گیم پلی Stream Prince of Persia: The Lost Crown; ساعت 9 شب امشب

    بنایراین باید گفت که تنها برچسب قیمت یا برند یک محصول نمی‌تواند گویای کیفیت آن باشد یا به‌طور قطعی ثابت کند که توانایی پاسخگویی به نیاز‌های خریدار را دارد یا خیر. در ادامه قصد داریم تا تعدادی از بهترین گوشی های گیمینگ که در رده‌های قیمتی مختلف می‌توانند عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها داشته باشند را معرفی کنیم و البته ویژگی‌های هر یک را نیز شرح دهیم. همچنین لازم به ذکر است که باتوجه‌به نوسان‌های ارز در بازار، ممکن است قیمت‌های ذکر شده با روز نگارش مقاله متفاوت و دارای اختلاف باشد. در ادامه می‌توانید در بخش کامنت‌ها پیشنهاد‌ات و نظرات خود را در رابطه با هر یک از گوشی‌های معرفی شده با ما و سایر کاربران یک گیمر درمیان بگذارید.


    بهترین گوشی های گیمینگ

    گوشی Samsung Galaxy A52s 5G هنگام اجرای بازی تتریس

    22. گلکسی A52s سامسونگ 5G

    • قیمت:‌ ۹.۹ میلیون تومان

    گوشی Xiaomi Poco M4 Pro در مدل‌های زرد و آبی

    15. پوکو M4 پرو شیائومی

    شاید برای خیلی‌ها قیمت یکی از معیار‌های اصلی خرید محسوب شود؛ اما برای عده‌ای نیز این اولویت‌ها به واسطه‌ی تنوع صلیقه و رابط کاربری، می‌تواند دچار تغییر شود و موضوعاتی مانند نوع برند را وارد جریان کند. این مسئله در انتخاب محصولات میان‌رده گوشی‌ها نیز مطرح است و به‌دلیل بالا بودن تنوع انتخاب‌ها، جدی‌تر نیز دنبال می‌شود. حال اگر به هر دلیلی طرفدار محصولات شرکت سامسونگ هستید، در این بین Galaxy A52s 5G می‌تواند یکی از ایده‌آل ترین گزینه‌های شما در بین گوشی‌های اقتصادی گیمینگ محسوب شود.

    وان پلاس 10 پرو

    Galaxy A52s 5G از نمایشگر Super AMOLED با حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد و در قالب نسخه‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه شده است. Galaxy A52s 5G از پردازنده‌ی قدرتمند Snapdragon 778G کوالکام استفاده می‌کند و در زمینه‌ی CPU نیز با استفاده از ۱ هسته ۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A78 و 3 هسته ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۴ هسته ۱.۹۰ گیگاهرتز Cortex-A55 می‌تواند عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های سنگین داشته باشد. درنهایت باید گفت که Galaxy A52s 5G یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی گیمینگ شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که می‌توانید در بازه‌ی قیمت ۹ تا حدود ۱۳ میلیون تومان در مدل‌های مختلف خریداری کنید.

    بخوانید  نقد و بررسی بازی Wall World - زومجی

    بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

    اگر بخواهیم نگاهی به بهترین گوشی‌های اقتصادی در حدود ۹ تا ۱۰ میلیون تومان بیندازیم، Xiaomi 11T به‌راحتی می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب ما محسوب شود. گوشی شیائومی 11T با نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتز و توانایی بالایی که در سخت‌افزار خود دارد، به خوبی از پس اجرای بازی‌ها با 60 fps بر می‌آید و حتی بازی‌های سنگینی مانند PUBG Mobile را تا نرخ فریم 90 نیز اجرا می‌کند. علاوه‌بر این، 11T از فناوری HDR10+ پیشتیبانی می‌کند و یک میلیارد رنگ را در نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خود به تصویر می‌کشد.

    گوشی Xiaomi Mi 10T Lite 5G در مدل آبی

    17. می 10 تی لایت شیائومی 5G

    • قیمت: ۶.۳ میلیون تومان

    آیفون 14 پلاس اپل

  • شاید برای خیلی‌ها قیمت یکی از معیار‌های اصلی خرید محسوب شود؛ اما برای عده‌ای نیز این اولویت‌ها به واسطه‌ی تنوع صلیقه و رابط کاربری، می‌تواند دچار تغییر شود و موضوعاتی مانند نوع برند را وارد جریان کند. این مسئله در انتخاب محصولات میان‌رده گوشی‌ها نیز مطرح است و به‌دلیل بالا بودن تنوع انتخاب‌ها، جدی‌تر نیز دنبال می‌شود. حال اگر به هر دلیلی طرفدار محصولات شرکت سامسونگ هستید، در این بین Galaxy A52s 5G می‌تواند یکی از ایده‌آل ترین گزینه‌های شما در بین گوشی‌های اقتصادی گیمینگ محسوب شود.

    ناتینگ فون 1

  • Redmi Note 10 Pro Max از دیگر گوشی‌های ارزشمند شرکت شیائومی است که نسبت به قیمت مناسبی که دارد، می‌تواند در اجرای بازی‌های سنگین اجرای خوب و نسبتا ایده‌آلی داشته باشد. به‌خصوص که باید اشاره کرد Redmi Note 10 Pro Max دارای نمایشگر Super AMOLED و حداکثر نرخ نوسازی‌ ۱۲۰ هرتز است که درکنار وجود فناوری پشتیبانی از HDR10 می‌تواند تصاویر با کیفیتی را به نمایش بگذارد.

    بهترین گوشی گیمینگ تا ۴۰ میلیون تومان

    گوشی Samsung Galaxy A73 هنگام اجرای بازی گنشین ایمپکت

    8. گلکسی A73 سامسونگ 5G

    • قیمت: ۱۳ میلیون تومان

    Poco F4 در اجرای بازی‌های سنگین، عملکرد خوبی دارد و می‌تواند نرخ فریم پایداری را در بسیاری از بازی‌های سنگین ارائه کند. گوشی Poco F4 دارای پردازنده‌ی Snapdragon 870 کوالکام است که درکنار ۱ هسته ۳.۲ گیگاهرتز Kryo 585 و ۳ هسته ۲.۴۲ گیگاهرتز Kryo 585 به همراه ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتز Kryo 585 سخت‌افزار قدرتمندی را در این رده قیمت شاهد هستیم. همچنین Poco F4 دارای استاندارد‌های HDR10+ است و درکنار فناوری AMOLED از حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در نمایشگر خود نیز بهره می‌برد. Poco F3 یک موبایل قدرتمند اقتصادی در رده محصولات گوشی‌های گیمینگ است که می‌تواند عمکلرد خوبی در اجرای بازی‌های روز داشته باشد.

    همان‌طور که می‌دانید، شرکت هواوی که یکی از غول‌های فناوری در ساخت گوشی‌ها شناخته می‌شود، طی چند سال اخیر به‌دلیل تحریمات گوگل، با چالش‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند. اما همچنان به ساخت پرچم‌داران لایق و با کیفیت در رده‌های مختلف ادامه می‌دهد و تمام تلاش خود را نیز در این راه به کار می‌گیرد. گوشی P50 pro از جمله پرچم‌داران قدرتمند این شرکت چینی محسوب می‌شود که در زمینه‌های مختلف، به‌خصوص اجرای بازی‌های سنگین چیزی کم نمی‌گذارد. مگر اینکه با بزرگ‌ترین ضعف فعلی آن که عدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگل است، مشکل جدی داشته باشید.

    پوکو F4 شیائومی

    گوشی Xiaomi 11T هنگام اجرای بازی

    11. شیائومی 11T

    • قیمت: ۹.۵ میلیون تومان

    گوشی Galaxy A73 از دیگر محصولات ارزشمند شرکت سامسونگ است که درکنار قیمت ۱۲ تا حدود ۱۴ میلیون تومانی خود، توانایی بالایی در اجرای بازی‌های سنگین دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Galaxy A73 وجود نمایشگر Super AMOLED Plus با حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که باعث ایجاد تجربه‌ی بصری با کیفیتی در استفاده از صفحه‌ی نمایش گوشی شده است. همچنین این محصول اقتصادی سامسونگ از پردازنده‌ی Snapdragon 778G کوالکام بهره می‌برد و برای انجام پردازش‌های گرافیکی به ماژول Adreno 642L اتکا دارد.

    اگر وجود قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G جزو اولویت‌های اصلی کاربر شمرده نشود، Galaxy M32 می‌تواند به یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی گیمینگ در میان سری گوشی‌های سامسونگ تبدیل شود. از صفحه‌ی نمایش Super AMOLED با حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت گرفته تا ظرفیت باتری ۵۰۰۰ آمپر و استفاده از ۸ گیگابایت حافظه رم، همگی باعث شدند تا با یک محصول اقتصادی خوب در رده قیمت ۶ تا ۷ میلیون تومان مواجه باشیم.

    شیائومی 12 اس اولترا

    گوشی Huawei Y9a با قاب سفید

    23. Y9a هواوی

    • قیمت:‌ ۵ میلیون تومان

    گوشی Xiaomi Poco F4 در منوی برنامه‌ها

    12. پوکو F4 شیائومی

    • قیمت: ۱۰.۵ میلیون تومان

    شیائومی یکی از برند‌های موفقی است که محصولات آن به‌دلیل اقتصادی بودن و در عین حال ارائه‌ی عملکرد خوب، موفق شدند تا در بسیاری از موارد جزو بهترین انتخاب‌های خریداران گوشی‌ها به‌خصوص در دسته‌ی میان‌رده قرار بگیرند. در میان مدل‌های بسیاری که شیائومی در سطوح مختلف، در حال رونمایی و عرضه در بازار جهانی است، Poco M5 یکی از گزینه‌های خوب در رده‌ قیمت ۵ میلیون تومان محسوب می‌شود.

    با اینکه شرکت شیائومی به خوبی خود را در سری گوشی‌های میان‌رده و پایین رده به اثبات رسانده است، در جمع محصولات پرچم‌دار بالا رده نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. 12S Ultra یکی از قدرتمندترین گوشی‌های گیمینگ این روز‌ها محسوب می‌شود که به خوبی می‌تواند از پس نیاز‌های گیمینگ کاربران خود برییاید. Xiaomi 12S Ultra از پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام و ماژول Adreno 730 بهره می‌برد که در اجرای بازی‌های سنگین، عملکرد پایداری را ارائه می‌کند.

    Galaxy A52s 5G از نمایشگر Super AMOLED با حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد و در قالب نسخه‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه شده است. Galaxy A52s 5G از پردازنده‌ی قدرتمند Snapdragon 778G کوالکام استفاده می‌کند و در زمینه‌ی CPU نیز با استفاده از ۱ هسته ۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A78 و 3 هسته ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۴ هسته ۱.۹۰ گیگاهرتز Cortex-A55 می‌تواند عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های سنگین داشته باشد. درنهایت باید گفت که Galaxy A52s 5G یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی گیمینگ شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که می‌توانید در بازه‌ی قیمت ۹ تا حدود ۱۳ میلیون تومان در مدل‌های مختلف خریداری کنید.

    اگر بخواهیم نگاهی به بهترین گوشی‌های اقتصادی در حدود ۹ تا ۱۰ میلیون تومان بیندازیم، Xiaomi 11T به‌راحتی می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب ما محسوب شود. گوشی شیائومی 11T با نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتز و توانایی بالایی که در سخت‌افزار خود دارد، به خوبی از پس اجرای بازی‌ها با 60 fps بر می‌آید و حتی بازی‌های سنگینی مانند PUBG Mobile را تا نرخ فریم 90 نیز اجرا می‌کند. علاوه‌بر این، 11T از فناوری HDR10+ پیشتیبانی می‌کند و یک میلیارد رنگ را در نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خود به تصویر می‌کشد.

    صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی وان‌پلاس از پنل OLED با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن ۳۲۱۶ × ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌بر و وضوح +QHD، تراکم پیکسلی بسیار عالیِ ۵۲۵ پیکسل‌براینچی را برای نمایش تصاویری شفاف و خوانا فراهم می‌آورد. همچنین این محصول قدرتمند وان پلاس از ۱ هسته ۳.۰۰ گیگاهرتز Cortex-X2 و ۳ هسته ۲.۵۰ گیگاهرتز Cortex-A710 به همراه ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتز Cortex-A510 بهره می‌برد و عملکرد بسیار خوبی را در بخش CPU ارائه می‌کند. درنهایت باید گفت که One Plus 10 pro باتوجه‌به قدرت بالایی که دارد، می‌تواند تجربه‌ی ایده‌آلی را در اجرای بازی گرافیکی برایتان رقم بزند. گوشی وان پلاس 10 پرو با قیمت تقریبی ۲۶ تا ۳۰‌ میلیون تومان در قالب نسخه‌های مختلف ۱۲۸ | ۸، ۲۵۶ | ۸، ۲۵۶ | ۱۲ و ۵۱۲ | ۱۲ گیگابایت با رم LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 به‌فروش می‌رسد.


    Galaxy A73 در بخش CPU نیز از ۱ هسته ۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A78 و 3 هسته 2.2 گیگاهرتز Cortex-A78 به همراه ۴ هسته ۱.۹۰ گیگاهرتز Cortex-A55 استفاده می‌کند. درنهایت باید گفت که Galaxy A73 گوشی قدرتمندی است که می‌تواند عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی‌های سنگین داشته باشد؛ اما اگر طرفدار برند خاصی نیستید، می‌توانید در این رده‌‌ی قیمت یا پایین‌تر از آن، گوشی‌های اقتصادی‌تری مانند 11T Pro یا POCO F4 را خریدار کنید. Galaxy A73 در مدل‌های ۶ | ۱۲۸، ۸ | ۱۲۸ و ۸ | ۲۵۶ گیگابایتی در بازار به‌فروش می‌رسد.

    در زمینه‌ی سخت‌افزار، شیائومی از پردازنده‌ی Dimensity 1200 مدیاتک برای 11T استفاده کرده است که بسیار قدرتمند عمل می‌کند. در‌ادامه هم گفتنی است که این گوشی از ۱ هسته ۳.۰ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۳ هسته ۲.۶ گیگاهرتز Cortex-A78 و 4 هسته ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A55 بهره می‌برد که به خوبی بر قدرتمندی آن در زمینه‌ی CPU دلالت می‌کنند. درنهایت اگر قصد خرید یک گوشی قدرتمند اقتصادی را دارید، 11T با حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 8 گیگابایت رم، می‌تواند جزو گزینه‌های خوب شما قرار بگیرد. در ادامه اگر بودجه‌ی خود را در حدود ۲ تا ۵ میلیون تومان افزایش دهیم، نسخه‌ی پرو گوشی 11T نیز با امکاناتی مانند یک پردازنده‌ی Snapdragon 888 و قابلیت شارژ با توان ۱۲۰ وات، به همراه یک شارژ و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد دیگر، می‌تواند انتخاب بسیار ایده‌آلی برای گیمر‌ها محسوب شود. 11T Pro شیائومی نیز با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت رم در بازار عرضه شده است.

    شیائومی 11T

    Poco F4 در اجرای بازی‌های سنگین، عملکرد خوبی دارد و می‌تواند نرخ فریم پایداری را در بسیاری از بازی‌های سنگین ارائه کند. گوشی Poco F4 دارای پردازنده‌ی Snapdragon 870 کوالکام است که درکنار ۱ هسته ۳.۲ گیگاهرتز Kryo 585 و ۳ هسته ۲.۴۲ گیگاهرتز Kryo 585 به همراه ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتز Kryo 585 سخت‌افزار قدرتمندی را در این رده قیمت شاهد هستیم. همچنین Poco F4 دارای استاندارد‌های HDR10+ است و درکنار فناوری AMOLED از حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در نمایشگر خود نیز بهره می‌برد. Poco F3 یک موبایل قدرتمند اقتصادی در رده محصولات گوشی‌های گیمینگ است که می‌تواند عمکلرد خوبی در اجرای بازی‌های روز داشته باشد.

    همچنین محصول 10T Lite شرکت شیائومی، ۲ هسته ۲.۲ گیگاهرتز Kryo 570 و 6 هسته ۱.۸ گیگاهرتز Kryo 570 را در خود جای داده است که به خوبی از پس اجرای بعضی از بازی‌های سنگین بر می‌آید. حتی در مواردی به‌طور ثابت، می‌تواند نرخ فریم ۶۰ fps را نیز در اختیار کاربر قرار دهد. گوشی Xiaomi Mi 10T Lite 5G یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای استفاده در زمینه‌ی اجرای بازی‌ها است که در حدود ۶ میلیون تومان و در قالب نسخه‌های ۶۴ / ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ / ۶ گیگابایت رم در بازار عرضه شده است.

    Nova 9 SE یکی دیگر از محصولات خوب شرکت هواوی است که در رده‌ قیمت حدود ۷ میلیون تومان در بازار عرضه شده است. وقتی با نام هواوی مواجه می‌شویم، می‌دانیم که دیگر خبری از سرویس‌های گوگول نخواهد بود. مسئله‌ای که شاید برای خیلی‌ها یک معضل جدی محسوب شود و نتوانند با آن کنار بیایند. هرچند که باید اشاره کرد که هواوی تدابیر نسبتا موثری را برای کم رنگ شدن این مسئله لحاظ کرده است تا کاربران دچار مشکلاتی کمتری در این زمینه شوند.

    می 10 تی لایت شیائومی 5G

    پی 50 پرو هواوی

    هواوی از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی تولید گوشی‌های میان‌رده‌ی اقتصادی، در طی سال‌ها فعالیت‌های بسیار قابل توجهی داشته است. به‌خصوص در ایران که به‌دلیل قیمت بالای ارز، دسترسی به موبایل‌های بالا رده‌ی پرچم‌دار سخت شده است، محصولات اقتصادی هواوی، از جمله گزینه‌‌های مناسب و با کیفیت بازار محسوب می‌شوند. Huawei Y9a یکی از محصولات میان‌رده‌ی خوب در این روزها است که باتوجه‌به قیمت ۵ تا ۶ میلیون تومانی خود، می‌تواند در اجرای بازی‌های نسبتا سنگین عملکرد مناسبی را ارائه کند. همچنین به‌لطف مکانیزم پاپ‌آپ که دوربین سلفی را در دل دستگاه قرار می‌دهد تا تنها در مواقع استفاده خارج شود، شاهد صفحه نمایشی یک دست و فاقد بریدگی هستیم که به‌طور منحصر‌به‌فرد می‌تواند در تجربه‌ی گیمینگ کاربران بسیار تأثیرگذار واقع شود.

    گوشی وان پلاس ۱۰ پرو

    3. وان پلاس ۱۰ پرو

    Galaxy S22 Ultra از جمله گوشی‌های قدرتمندی شمرده می‌شود که سامسونگ در ساخت آن حسابی سنگ تمام گذاشته است. درواقع Galaxy S22 Ultra می‌تواند در هر زمینه‌ای به‌خصوص در اجرای بازی‌های سنگین عملکرد بسیار خوب و چشم‌گیری در مقایسه با بعضی رقبای خود داشته باشد. پنل ۶٫۸ اینچی OLED با وضوح ۳۰۸۸ × ۱۴۴۰ پیکسل، تراکم پیکسلی بسیار خوب ۵۰۰ پیکسل‌براینچ و نسبت ۹۰٫۲ درصدی تصویر به بدنه با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک از جمله خصوصیات بسیار عالی این پرچم‌دار با کیفیت سامسونگ محسوب می‌شود.

    Y9a هواوی

    ردمی K50 گیمینگ شیائومی

    گوشی Huawei P50 pro از نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۵۰ در اینچ بهره می‌برد. این پرچم‌دار هواوی در دو نسخه با تراشه‌های HiSilicon Kirin 9000 و در نسخه‌ی دیگری با Snapdragon 888 مجهز شده است که نسخه اسنپ دراگون آن را می‌توانید در بازار ایران به‌سادگی تهیه کنید. همچنین باید اشاره کرد که پی 50 پرو هواوی ۸ هسته‌ی قدرتمند در بخش CPU دارد و از حداکثر رم ۱۲ و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت بهره می‌برد. گوشی P50 pro با قیمتی حدود ۳۳ میلیون تومان، یکی از پرچم‌داران قدرتمند بالا رده در بازاز محسوب می‌شود که در اکثر زمینه‌ها می‌تواند عملکرد بسیار خوب و با کیفیتی را ارائه کند.


    همچنین باید اشاره کرد که 12S Ultra دارای ۸ هسته‌ی قدرتمند است که درکنار ۱۲ گیگابایت رم خود، به خوبی پایداری و بهینه بودن این پرچم‌دار شیائومی را تایید می‌کند. در زمینه‌ی نمایشگر نیز Xiaomi 12S Ultra به LTPO AMOLED و فناوری HDR10+ دالبی ویژن مجهز شده است و می‌تواند تا حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه کند. 12S Ultra در میان گوشی‌های بالا رده و پرچم‌‌دار، جزو گزینه‌های با کیفیت و خوش ساخت محسوب می‌شود که می‌تواند در زمینه‌های مختلف به‌خصوص اجرای بازی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. شیائومی 12 اس اولترا با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در حدود ۳۵ میلیون تومان عرضه شده است.

    قیمت: ۳۷ میلیون تومان

    صفحه نمایش گوشی Huawei P50 pro

    4. پی 50 پرو هواوی

    • قیمت: ۳۷ میلیون تومان

    سامسونگ گوشی Galaxy S21 FE را در دو‌ نسخه با پردازنده‌های مختلف عرضه کرده است. در نسخه‌ای از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و‌ در دیگری از تراشه‌ی Exynos 2100 استفاده می‌کند که نسخه‌ی دوم کاملا در بازار‌های ایران در دسترس خریداران است. تراشه‌ی Exynos 2100 با لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ تولید می‌شود و در بخش CPU از هشت هسته‌ی پردازشی استفاده می‌کند. یک هسته‌ی Cortex-X1 با بیشینه‌ی فرکانس ۲٫۹ گیگاهرتز، سه هسته‌ی Cortex-A78 با بیشینه‌ی فرکانس ۲٫۸۰ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex-A55 با بیشینه‌ی فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز وظایف پردازشی CPU را به انجام می‌رسانند. همچنین گفتنی است که Galaxy S21 FE از نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که دارای فناوری HDR10+ است. به همین ترتیب می‌توانیم بگوییم که با یک محصول قدرتمند روبه‌رو هستیم که به خوبی می‌تواند در زمینه‌ی اجرا و پردازش بازی‌های سنگین، گیمر را از خود راضی نگه‌دارد.

    گوشی ردمی K50 گیمینگ شیائومی از صفحه‌ی نمایش OLED با حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و استاندارد‌های HDR10+ بهره می‌برد که باعث خلق تصاویر زیبا و با کیفیتی، به‌خصوص در بازی‌ها گرافیکی می‌شود. همچنین شیائومی برای این محصول قدرتمند خود درکنار بهره‌گیری از ماژول Adreno 730 برای پردازش‌های گرافیکی، از ۱ هسته ۳.۰۰ گیگاهرتز Cortex-X2 و ۳ هسته ۲.۵۰ گیگاهرتز Cortex-A710 و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتز Cortex-A510 در بخش CPU استفاده کرده است. Redmi K50 Gaming یک گوشی قدرتمند و به صرفه برای اجرای بازی‌های سنگین محسوب می‌شود که می‌توان در قالب نسخه‌هایی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه به‌عنوان رم از بازار تهیه کرد.

    شیائومی ۱۲ اس اولترا مشکی

    5. شیائومی 12 اس اولترا

    گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

    2. گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G

    • قیمت:‌ ۴۰ میلیون تومان

    همچنین این محصول اقتصادی پوکو دارای حداکثر نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۰۹ در اینچ است. البته ویژگی دیگری که می‌تواند بازهم دلیل اختلاف قیمت Poco M4 Pro را با Poco M5 توجیه کند، عرضه در قالب رم‌های ۶ و ۸ گیگابایت در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیابابتی است که به نسبت فضای بیشتری را در حافظه‌ی داخلی و رم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هرچند که باتری و شارژر نیز از دیگر مسائل مهمی است که می‌تواند برای خیلی از افراد اولویت بالایی داشته باشند. Poco M4 Pro دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و حداکثر توان شارژ ۳۳ وات در قالب فست شارژ است که در این رده‌ی قیمت، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی به نظر برسد.‌ درنهایت اگر به‌دنبال یک گوشی گیمینگ در حدود ۶ میلیون تومان میگردید، نسخه‌ی پرو گوشی پوکو M4 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود.

    گوشی Samsung Galaxy A52s 5G هنگام اجرای بازی تتریس

    9. گلکسی A52s سامسونگ 5G

    • قیمت: ۱۰ میلیون تومان

    موبایل Poco F4 را به جرات می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی در این روز‌های بازار ایران دانست که ارزش خرید بالایی در حدود قیمت ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان دارد. اگر پیش از این، آوازه‌ی گوشی Poco F3 را شنیده‌اید، باید گفت که Poco F4 هم به خوبی توانسته است تا ویژگی اقتصادی بودن، که مهم‌ترین میراث این سری از گوشی‌های Poco است را ادامه دهد.

    همچنین اولین محصول شرکت ناتینگ از پردازنده‌ی Snapdragon 778G+ به همراه هشت هسته CPU در قالب ۱ هسته ۲.۵ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۳ هسته ۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتز Cortex-A55 بهره می‌برد و در انجام کار‌های روزمره و به‌خصوص بازی‌های گرافیکی، عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. اما برخلاف دیگر دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های SD 778 یا +SD 778 که از حافظه UFS 2.2 بهره می‌برند، ناتینگ در محصول خود از UFS 3.1 استفاده کرده است. در نتیجه باید اشاره کرد که حافظه ذخیره‌سازی Nothing Phone 1 می‌تواند عملکردی بهتر از هم‌رده‌هایی چون S21 FE داشته باشد. در آخر اگر به‌دنبال یک گوشی گیمینگ مناسب برای اجرای بازی‌های سنگین می‌گردید، ناتینگ فون 1 در قالب سه پیکربندی ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی در بازه‌ی قیمت ۱۶ تا ۲۳ میلیون تومان، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما محسوب شود.


    بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

    گوشی Poco M5 از پردازنده‌ی MediaTek Helio G99 و همچنین از هسته‌ ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A76 و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A55 بهره می‌برد که در این رده قیمت، می‌تواند درکنار بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت قرار بگیرد. درنهایت باید اشاره کرد که Xiaomi Poco M5 دارای نرخ نوسازی‌ ۹۰ هرتزی و نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل با تراکم ۴۰۱ پیکسل است که تا حداکثر ۵۰۰ نیت روشنایی را نیز در بر می‌گیرد. Xiaomi Poco M5 در قالب نسخه‌هایی با حافظه‌ی داخلی۶۴ تا ۱۲۸ و رم‌های ۴ و ۶ گیگابایت عرضه شده است و می‌تواند عملکرد مناسبی را در مقایسه با رقبای خود برای اجرای بعضی از بازی‌های گرافیکی داشته باشد.

    گوشی Xiaomi Poco F4 در منوی برنامه‌ها

    21. پوکو F4 شیائومی

    • قیمت: ۱۰.۳ میلیون تومان

    گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ 5G

    موبایل Xiaomi Redmi Note 10 Pro Max

    18. ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی

    • قیمت: ۶.۶ میلیون تومان

    قیمت:‌ ۲۳ میلیون تومان

    گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming در نسخه‌ی آبی

    10. ردمی K50 گیمینگ شیائومی

    • قیمت: ۱۴.۵ میلیون تومان

    قیمت: ۱۵ میلیون تومان

    Huawei Y9a از تراشه‌ی ۱۲ نانومتری Helio G80 مدیاتک استفاده می‌کند که با ۲ هسته‌ی قدرتمند Cortex-A75 با فرکانس بیشینه‌ی ۲٫۰ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز به‌عنوان CPU درکنار ماژول ۲ هسته‌ای و ۹۵۰ مگاهرتزی Mali-G52 به‌عنوان GPU ترکیب شده‌اند. شاید Y9a نتواند عملکرد بی‌نقصی در اجرای بازی‌های سنگین داشته باشد، اما در رده‌ی قیمتی خود یکی از بهترین گزینه‌ها شمرده می‌شود. گوشی Huawei Y9a در دو مدل با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایت عرضه شده است.


    بهترین گوشی های گیمینگ 2022 پیشنهادی

    • موبایل Xiaomi Poco M5

      14. پوکو M5 شیائومی

      • قیمت: حدود ۵ میلیون تومان

      گوشی Nova 9 SE از پردازنده‌ی Snapdragon 680 کوالکام استفاده می‌کند و از چهار هسته‌ی پر قدرت Cortex-A73 در فرکانس بیشینه‌ی۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کم مصرف Cortex-A53 در فرکانس بیشینه‌ی ۱٫۹ گیگاهرتز بهره می‌برد. همچنین درنهایت باید گفت که Nova 9 SE با حداکثر حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ و ۸ گیگابایت رم، جزو گوشی‌های بهینه‌ای است که می‌تواند اجرای مناسب و با کیفیتی را حتی در اجرای بعضی از بازی سنگین داشته باشد.

      معمولا وقتی از گوشی‌های اقتصادی صحبت می‌شود، در بیشتر مواقع نام‌هایی مانند شیائومی به میان می‌آید. با وجود پذیرش قدرت شیائومی در بازار‌های میان‌رده، اگر کمی جست‌وجوی خود را بیشتر کرده و یک نگاه کلی و بدون تعصب داشته باشیم، می‌توانیم محصولاتی مانند Galaxy S21 FE را نیز پیدا کنیم که امکاناتی فراتر از قیمت خود را ارائه می‌کنند. گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ، یکی از گوشی‌های قدرتمند و پرچم‌دار سامسونگ محسوب می‌شود که در زمینه‌ی‌های مختلف به‌خصوص گیم، عملکرد خوب و تجربه‌ی با کیفیتی را در اخیتار کاربران قرار می‌دهد.

      قیمت: ۶ میلیون تومان 

      ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی

      پیش از بیان هر ویژگی، گفتنی است Xiaomi Mi 10T Lite 5G با وجود قیمتی حدود ۶‌ میلیون تومان، از نمایشگر ۱۲۰ هرتز با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای سخت‌افزار نسبتا قدرتمندی در مقابل بعضی رقبای هم قیمت خود است. Mi 10T Lite 5G از پردازنده‌ی Snapdragon 750G کوالکام استفاده می‌کند و توانایی متصل شدن به شبکه‌ی 5G را نیز دارد.

      تراشه‌ی A16 Bionic برمبنای فرایند ساخت ۴ نانومتری TSMC تولید شده و در پردازنده‌ی مرکزی خود از ترکیب دو هسته‌ی پرقدرت ۳٫۴۶ گیگاهرتزی با کُد Everest و چهار هسته‌ی کم‌مصرف ۲٫۰۲ گیگاهرتزی با کُد Sawtooth قدرت می‌گیرد. بنابراین باید گفت که در زمینه‌ی پایداری نرخ فریم و اجرای بازی‌های گرافیکی، گیمر دچار مشکل خاصی نخواهد شد و احتمالا از عملکرد آن بسیار راضی خواهد بود. درصورت عدم وجود مشکل با رابط کاربری منحصر‌به‌فرد آیفون نسبت به اندروید و قیمت ۵۲ تا حدود ۹۰ میلیون تومانی این محصول اپل، به‌راحتی می‌توان بیان کرد که Iphone 14 pro Max از بهترین انتخاب‌های گیمر‌ها در میان گوشی‌های پرچم‌دار و بالارده محسوب می‌شود که در زمینه‌ی اجرای انواع بازی‌های سنگین،‌ چیزی کم نمی‌گذارد.


      گلکسی A52s سامسونگ 5G

  • همچنین گوشی Redmi Note 10 Pro Max از پردازنده‌ی Snapdragon 732G کوالکام بهره می‌برد که به خوبی از پس اجرای بازی‌ها بر می‌آید و نرخ فریم ثابتی را نیز ارائه می‌کند. در بخش CPU هم ۲ هسته با قدرت ۲.۳ گیگاهرتز Kryo 470 Gold و 6 هسته با 1.8 گیگاهرتز Kryo 470 Silver داریم که عملکرد خوبی دارند. Redmi Note 10 Pro Max یک گوشی قدرتمند اقتصادی با برچسب قیمتی ۶ تا ۷ میلیون تومان است که امکاناتی فراتر از قیمت خود را ارائه می‌کند و انتخاب خوبی برای گیمر‌ها محسوب می‌شود. گوشی ردمی نوت 10 پرو مکس شیائومی در قالب نسخه‌های ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ تا ۸ گیگابایت رم در بازار جهانی عرضه شده است.

    در زمینه‌ی سخت‌افزار، شیائومی از پردازنده‌ی Dimensity 1200 مدیاتک برای 11T استفاده کرده است که بسیار قدرتمند عمل می‌کند. در‌ادامه هم گفتنی است که این گوشی از ۱ هسته ۳.۰ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۳ هسته ۲.۶ گیگاهرتز Cortex-A78 و 4 هسته ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A55 بهره می‌برد که به خوبی بر قدرتمندی آن در زمینه‌ی CPU دلالت می‌کنند. درنهایت اگر قصد خرید یک گوشی قدرتمند اقتصادی را دارید، 11T با حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 8 گیگابایت رم، می‌تواند جزو گزینه‌های خوب شما قرار بگیرد. در ادامه اگر بودجه‌ی خود را در حدود ۲ تا ۵ میلیون تومان افزایش دهیم، نسخه‌ی پرو گوشی 11T نیز با امکاناتی مانند یک پردازنده‌ی Snapdragon 888 و قابلیت شارژ با توان ۱۲۰ وات، به همراه یک شارژ و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد دیگر، می‌تواند انتخاب بسیار ایده‌آلی برای گیمر‌ها محسوب شود. 11T Pro شیائومی نیز با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت رم در بازار عرضه شده است.

    گوشی Xiaomi 11T هنگام اجرای بازی

    20. شیائومی 11T

    • قیمت: ۹.۲ میلیون تومان

    گوشی Nothing Phone 1 در هنگام اجرای بازی رالی

    6. ناتینگ فون 1

    دیگر همه‌ی ما بر قدرت و پردازش عالی سری گوشی‌های Iphone در زمینه‌های مختلف واقف هستیم. به‌خصوص در پردازش بازی‌های سنگینی که حتی بعضی از پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ هم در اجرای آن‌ها دچار چالش‌هایی می‌شوند، Iphone 14 pro Max جدیدترین محصول شرکت اپل می‌تواند عملکرد ایده‌آل و بسیار با کیفیتی را ارائه کند. از نمایشگر گرفته تا پردازنده‌ها، همگی طراحی خوب و عملکرد ایده‌آلی را ارائه می‌کنند. نمایشگر آیفون از پنل OLED و از فناوری HDR با استانداردهای HDR10 و Dolby Vision استفاده می‌کند و تا حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در بازی‌ها و برنامه‌ها پیش می‌رود. همچنین آیفون 14 پرو مکس به پردازنده‌ی A16 Bionic مجهز شده است که با ترکیب ۲ هسته‌ی پرقدرت و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف به‌عنوان CPU و گرافیک ۵ هسته‌ای، در اجرای بازی‌ها حسابی سنگ تمام می‌گذارد.

    همچنین گوشی گلکسی اس 22 اولترا درکنار حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در دو نسخه با پردازنده‌های Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 عرضه شده‌اند که نسخه‌ی اسنپدراگون آن را به‌راحتی می‌توانید در بازار ایران تهیه کنید. تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام از گرافیک Adreno 730 قدرت می‌گیرد که طبق گفته‌ی شرکت سازنده، این پردازنده‌ی گرافیک می‌تواند ۳۰ درصد عملکرد بهتر یا ۲۵ درصد مصرف انرژی کمتری را ارائه کند. اسنپدراگون ۸ نسل یک از موتور پردازش هوش مصنوعی نسل هفتمی بهره می‌برد و براساس ادعای کوالکام تا ۴ برابر در پردازش‌های AI سریع‌تر از نسل گذشته عمل می‌کند. در نتیجه می‌توان گوشی Galaxy S22 Ultra را یکی از چند محصول برتر در میان گوشی‌های بالا رده در حدود ۴۰ تا ۴۹ میلیون تومان دانست که به واسطه‌ی سخت‌افزار بسیار قدرتمند و صفحه‌نمایش با کیفیت، می‌تواند گزینه‌ی خوب و ارزشمندی برای گیمر‌ها محسوب شود.


    Samsung Galaxy M32 دارای نمایشگر ۹۰ هرتزی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است که در قالب نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت با رم‌های ۴، ۶ و ۸ گیگابایت عرضه شده است. به همین ترتیب متناسب با سخت‌افزار در نظر گرفته شده، شاهد قیمت‌هایی در بازه‌ی ۴ تا حدود ۷ میلیون تومان هستیم. Samsung Galaxy M32 محصولی است که به خوبی می‌تواند در جهت انجام بازی‌ها به کار گرفته شود و البته نرخ فریم خوب و نسبتا پایداری را نیز در گیم‌های نه چندان سنگین ارائه دهد.

    گلکسی A73 سامسونگ 5G

    بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۶ میلیون تومان

    بهترین گوشی گیمینگ تا ۶ میلیون تومان

    گوشی ناتینگ فون 1 اولین محصول شرکت Nothing یکی از مورد توجه‌ترین میان‌رده‌هایی است که با هایپ فراوانی در بازار عرضه شد. این محصول اقتصادی ناتینگ به واسطه‌ی ویژگی‌های خوب و قابلیت‌های بسیاری که دارد، یک انتخاب عالی برای گیمر‌ها محسوب می‌شود. Nothing Phone 1 درکنار پشییبانی از فناوری +HDR10 دارای پنل ۶٫۵۵ اینچی OLED با قابلیت نمایش ۱ میلیارد رنگ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که نشان می‌دهد می‌تواند تجربه بسیار خوبی را در زمینه‌ی کار با نمایشگر برای کاربران خود رقم بزند.

    گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G

    گوشی Samsung Galaxy M32

    16. گلکسی M32 سامسونگ

    • قیمت: ۴.۷ میلیون تومان

    وان پلاس از جمله گوشی‌هایی است که چه از نظر بهینه بودن و چه در زمینه‌ی پردازش بازی‌ها، تاکنون در نسخه‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.‌ حال گوشی‌ One Plus 10 pro که یکی از بهترین پرچم‌داران بالارده‌ی این روز‌های بازار موبایل محسوب می‌شود، درکنار سایر قدرت‌های این صنعت ایستاده است و حسابی خودنمایی می‌کند. وان پلاس 10 پرو درکنار استفاده از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen1 از ماژول Adreno 730 برای انجام پردازش‌های گرافیکی قدرت می‌گیرد.

    بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان

    Redmi K50 Gaming از جمله گوشی‌هایی است که خریداران می‌توانند با خیال راحت برای اجرای بازی‌های سنگین به آن اطمینان کنند. این محصول قدرتمند شیائومی با هدف تأمین خواسته‌های گیمر‌ها عرضه شده است تا رده‌ی قیمت ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان، امکانات بیشتری را نسبت به بعضی از رقبای خود ارائه کند. در وهله‌ی اول باید به پردازنده‌ی قدرتمند K50 Gaming که با Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام مجهز شده است اشاره کرد که به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین بر می‌آید.

    تحریریه مجله بازی یک گیمر