بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ ارزان و گران قیمت

این روزها با داغ شدن بازار بازی های موبایلی خوش ساخت و البته خبرهایی مبنی بر عرضه بازی های محبوب کنسولی که یکی پس از دیگری روی پلتفرم های اندروید و آیفون می آیند، به راحتی می توان آینده و یا حتی این روزها بازی های موبایلی را بسیار تصور کرد. به وضوح. . بازی هایی که در بسیاری از موارد چیزی کمتر از همتایان کنسولی خود ندارند و حتی در برخی موارد فراتر از انتظار عمل می کنند. اما در این پلتفرم وجود مشخصات سخت افزاری مناسب برای هر بازی موضوعی است که گریبان گیمرهای موبایلی را نیز گرفته است. موضوعی که هنگام خرید گوشی باید به آن توجه کرد تا به مرور زمان دچار ضعف های پیش بینی نشده در تجربه های بازی خود نشود.

سامسونگ یکی از قدیمی ترین و موفق ترین برندها در بازار قدرتمند تلفن همراه است که رقابت تنگاتنگی با دیگر شرکت های بزرگ در تولید گوشی های هوشمند دارد. به خصوص در تولید گوشی های پرچمدار که به دلیل کیفیت بالا و استفاده از فناوری های جدید و کارآمد مورد تحسین و اقبال کاربران قرار گرفته است. در این مقاله می خواهیم تنها به برند سامسونگ بپردازیم و تعدادی از بهترین گوشی هایی که می توانند برای بازی در دسته های مختلف مناسب باشند را معرفی کنیم. بنابراین، اگر از طرفداران محصولات این شرکت کره ای هستید، با یک گیمر همراه باشید تا بهترین گوشی های سامسونگ را به نمایش بگذاریم.


بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

سایر مشخصات گلکسی زد فولد 3 شامل تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888، 12 گیگابایت رم، پشتیبانی از قلم سامسونگ، 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، بلندگوهای استریو تنظیم‌شده توسط AKG و باتری 4 گیگابایتی، 400 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع است. یکی از ویژگی های اصلی این گوشی محسوب می شود که آن را به گزینه ای مناسب برای هر اپلیکیشنی از جمله بازی های سنگین تبدیل می کند. اگرچه گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 نیز وارد بازار شده است، اما تغییر چندانی نسبت به نسل قبلی خود مشاهده نمی کند. اما از پیشرفت هایی مانند تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8+ Gen 1 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد که با توجه به تفاوت قیمت زیاد این دو محصول، گلکسی زد فولد 3 را می توان انتخاب بهتری در نظر گرفت. قیمت نسبت به Z Fold 4. در پایان باید گفت که Galaxy Z Fold 3 برای کسانی که می خواهند کار با یکی از پرچمداران قدرتمند سامسونگ را تجربه کنند، انتخابی بسیار وسوسه انگیز و گران قیمت محسوب می شود.


گوشی Galaxy Z Fold 3 بازی موبایل وظیفه را انجام می دهد

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

  • قیمت: 54 میلیون تومان

اگر به دنبال یک گوشی خوب و مناسب برای بازی هستید، گلکسی A73 5G می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد. محصولی که می تواند بازی سنگین و معروفی مانند Call of Duty را در تنظیمات گرافیکی بالا و نرخ پایدار 60 فریم بر ثانیه به خوبی اجرا کند و در بازی Genshin Impact تحت تنظیمات گرافیکی به بیش از 50 فریم بر ثانیه برسد که نتیجه بسیار خوبی در این سطح است. گوشی محسوب می شود.

بخوانید  تریلر Overwatch 2 One Punch Man نگاه بهتری به پوسته های جدید می دهد

گوشی گلکسی M33 یکی از موبایل های مقرون به صرفه سامسونگ است که با وجود قیمتی در حدود 6.5 میلیون تومان، سخت افزار خوبی برای اجرای بازی های این رده دارد. سامسونگ گلکسی M33 از One UI 4.1، صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح تصویر 1080 در 2408 پیکسل استفاده می کند. امکاناتی که می تواند نوید یک صفحه نمایش خوب و استاندارد را به کاربر بدهد.

گوشی گلکسی A33 5G بازی رالی را اجرا می کند

سامسونگ گلکسی A33 5G

  • قیمت: 8 میلیون تومان

باید بپذیریم که با ظهور برندهایی مانند شیائومی در سال های اخیر، بازار گوشی های میان رده و پایین رده به میدان جنگی تبدیل شده است که حتی شرکت بزرگی مانند سامسونگ را به چالش کشیده است. با این حال، سامسونگ همچنان در ارائه گوشی های پرچمدار و رده بالا قوی به نظر می رسد و طرفداران متعصب زیادی دارد که به محصولات خود نگاه می کنند. اکنون گوشی گلکسی اس 22 اولترا 5G که یکی از بهترین دستگاه های سامسونگ به حساب می آید، نه تنها در بازی بلکه در سایر زمینه ها نیز می تواند رضایت کاربر را جلب کند.

ابتدا، شایان ذکر است که گلکسی اس 22 اولترا 5G از یک نمایشگر بسیار روشن 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 1440p و نرخ تازه سازی دینامیک 120 هرتز استفاده می کند که نشان دهنده نمایشگر با کیفیت است. ضمنا این گوشی قدرتمند سامسونگ در دو نسخه با پردازنده های اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شده است و می توانید به راحتی نسخه اسنپدراگون را از بازار ایران خریداری کرده و از ویژگی های کیفی این محصول در زمینه های مختلف بهره مند شوید. گوشی گلکسی اس 22 اولترا 5G به دلیل داشتن سخت افزار بسیار قدرتمند و صفحه نمایش باکیفیت می تواند یکی از گزینه های ارزشمند گیمرها در میان محصولات سامسونگ محسوب شود.


گلکسی A33 5G یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود که همان ویژگی‌های گلکسی A53 را با قیمت پایین‌تری ارائه می‌دهد. اگرچه ممکن است انتخاب های دیگری در مقایسه با محصولات شرکت های دیگر وجود داشته باشد، اما گلکسی A33 حداقل در بین دسته های خانگی خود گزینه بسیار خوب و ارزشمندی است که به راحتی می توان آن را به خریداران توصیه کرد.

بخوانید  احتمال ساخت دنباله NieR: Automata افزایش یافته است

اگر محدود به بودجه خود نیستید، گلکسی زد فولد 3 یکی از قدرتمندترین گوشی های تاشوی است که می توانید برای پردازش های سنگین، از جمله بازی های با کیفیت بالا، خریداری کنید. محصولی که سامسونگ برای ساخت آن تلاش زیادی کرده و در بازار گوشی های پریمیوم به خوبی کار می کند. در ابتدا باید گفت که این گوشی تاشو سامسونگ به نمایشگر بسیار بزرگ 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X مجهز شده است که تجربه بازی بسیار با کیفیت و خیره کننده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گوشی Galaxy S21 FE 5G یکی از محبوب ترین پرچمداران مقرون به صرفه سامسونگ محسوب می شود که عملکرد بسیار خوبی در زمینه های مختلف از جمله بازی های سنگین ارائه می دهد. سامسونگ پرچمدار اقتصادی خود را در دو نسخه به بازار عرضه می کند. یک نسخه از تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 و نسخه دیگر از تراشه اگزینوس 2100 استفاده می کند که نسخه دوم را می توان به راحتی از بازار ایران خریداری کرد.

تراشه اگزینوس 2100 با لیتوگرافی 5 نانومتری سامسونگ تولید شده و از هشت هسته پردازشی در قسمت CPU استفاده می کند. علاوه بر این، پردازش گرافیکی تراشه Exynos 2100 توسط پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 انجام می شود که عملکردی 40٪ سریعتر از Mali-G77 MP11 مورد استفاده در سری Exynos 990 سامسونگ S20 ارائه می دهد. در مجموع می توان گوشی گلکسی اس 21 FE 5G با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم را گزینه ای ایده آل در میان گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ دانست.


تلفن گلکسی M52 5G

سامسونگ گلکسی M52 5G

  • قیمت: 9 میلیون تومان

علاوه بر این، گلکسی M52 5G دارای باتری مناسب با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که نسبت به برخی از همتایان خود در این زمینه برتری دارد. از دیگر مشخصات گلکسی M52 5G می توان به 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 6 یا 8 گیگابایت رم، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و اندروید 11 با پوسته One UI 3.1 اشاره کرد. گوشی گلکسی M52 با پشتیبانی از فناوری 5G یکی از میان رده های خوب سامسونگ به شمار می رود که با قیمتی در حدود 9 میلیون تومان به فروش می رسد.


گلکسی M52 5G یکی از محصولات خوب و راحت شرکت سامسونگ محسوب می شود که می تواند از پس بازی های متوسط ​​و حتی کارهای سنگین برآید. زیرا این محصول میان رده سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 778G بهره می برد و نمایشگر 6.7 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز و مجهز به رزولوشن FHD+ را پیش روی کاربر قرار می دهد.

بخوانید  رونمایی از باندل Xbox Series X با نسخه پریمیوم Forza Horizon 5

گلکسی A73 5G علاوه بر استفاده از تراشه Snapdragon 778G کوالکام، از چهار هسته Cortex A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز به عنوان دو کلاستر پرمصرف و کم مصرف به عنوان پردازنده استفاده می کند. همچنین برای پردازش گرافیکی به ماژول Adreno 642L متکی است. گلکسی A73 5G یکی از گوشی های میان رده خوب سامسونگ محسوب می شود که می تواند عملکرد خوبی را برای انجام بازی های گرافیکی ارائه دهد. Samsung Galaxy A73 5G در قالب 6 نسخه 128، 8 128 و 8 256 گیگابایتی منتشر شده است.


علاوه بر این، گلکسی A33 پیشرفت چشمگیری در زمینه صفحه نمایش نسبت به نسل قبلی یعنی (A32 5G) دارد. اکنون، پنل ال سی دی 60 هرتزی و HD+ گلکسی A32 5G با یک پنل OLED 90 هرتزی با رزولوشن FHD+ یا 2400 در 1080 پیکسل جایگزین شده است. یکی از دلایل مهمی که گلکسی A33 5G را در رده گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ قرار داد، استفاده از تراشه به کار رفته در گلکسی A53 است. تراشه اگزینوس 1280 از ترکیب 2.40 گیگاهرتز Cortex A78 و 6 هسته 2.0 گیگاهرتزی Cortex A55 به عنوان CPU استفاده می کند و با توجه به قدرت سخت افزاری خود می تواند عملکرد خوبی را در پردازش بازی ارائه دهد. گلکسی A33 5G در نسخه هایی با 6 تا 8 گیگابایت رم و 128 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و می تواند تجربه بازی خوبی را ارائه دهد.


گوشی Galaxy S22 Ultra 5G دارای بازی Diablo Immortal است

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G

  • قیمت: 43 میلیون تومان

گوشی Samsung Galaxy S21 FE هنگام اجرای بازی

Samsung Galaxy S21 FE 5G

  • قیمت: 16 میلیون تومان

گوشی Galaxy M33 دارای PUBG Mobile است

سامسونگ گلکسی M33

  • قیمت: 6.5 میلیون تومان

گوشی های سامسونگ همیشه در لیست گوشی های گیمینگ قرار دارند، بسته به مدل گوشی و پردازنده هر سال ممکن است موقعیت متفاوتی را برای گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم.

همچنین گلکسی M33 مجهز به پردازنده Exynos 1280 با 2 هسته 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A78 و 6 هسته 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A55 است و توانایی خوبی برای اجرای بازی های نه چندان سنگین دارد. اما با وجود سطح پردازنده و رده ای که گلکسی M33 در آن قرار می گیرد، نباید انتظار عملکرد ایده آل و بی نقص بازی های سنگین را از آن داشت. اما گوشی سامسونگ گلکسی ام 33 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و دو مدل با رم 6 و 8 گیگابایتی یکی از بهترین گزینه هایی است که خریداران می توانند در این سطح در بین گوشی های میان رده سامسونگ خریداری کنند.


سوالات رایج

بهترین گوشی های سامسونگ کدامند؟

بسته به بودجه خود می توانید محصولات مختلف برند سامسونگ را خریداری کنید. اگر یک گوشی گیمینگ می‌خواهید که بتوانید در بالاترین تنظیمات با آن بازی کنید، گلکسی Z3 و گلکسی اس 22 اولترا بهترین گزینه‌ها برای شما هستند، به خصوص با پردازنده اسنپدراگون. اگر بودجه کمتری دارید می توانید گوشی های سری A مخصوصا A73 و A53 ​​را خریداری کنید. M33 با قیمت 6.5 میلیون تومان گزینه مناسبی برای بودجه کم و ظرفیت حمل بالاتر است.

آیا گوشی های سامسونگ برای بازی مناسب هستند؟

در این مقاله سعی داریم تعدادی از بهترین گوشی ها را در بین گوشی های محبوب سامسونگ معرفی کنیم که می توانند عملکرد خوبی در بازی ها داشته باشند.

گوشی سامسونگ گلکسی A73 هنگام اجرای بازی Gunshin Impact

سامسونگ گلکسی A73 5G

  • قیمت: 13 میلیون تومان