بهترین هدست‌های سری Steel تخفیف‌های هنگفت دریافت می‌کنند – Arctis Nova Pro را فقط با ۸۹ دلار دریافت کنید

در یک بازار شلوغ، پیدا کردن هدستی که سال‌های آینده از آن راضی باشید می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما SteelSeries Arctis Nova 7 – انتخاب برتر ما برای PlayStation و Xbox – شانس خوبی برای انجام این کار دارد. . با نزدیک شدن به Amazon Prime Day 2024، این هدست خارق العاده با قیمتی غیر قابل چشم پوشی به فروش می رسد. اگر به دنبال بهترین ارزش برای پول خود هستید، این یک هدست همه کاره است که هم عملکرد صوتی چشمگیر و هم ارگونومی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

معاملات SteelSeries Arctis Nova 7

SteelSeries Arctis Nova 7P Pro
SteelSeries Arctis Nova 7P Pro

این بهترین انتخاب GameSpot نه تنها برای بهترین هدست بازی PS5، بلکه بهترین هدست بازی Xbox است. دقیقاً از جعبه، کیفیت صوتی فوق‌العاده‌ای از جمله صدای فضایی 360 درجه و پشتیبانی از Tempest 3D Audio در PS5، عمر باتری تا 38 ساعت در مدل‌های بی‌سیم و طراحی بسیار راحت دریافت می‌کنید. Nova 7P به صورت بی سیم با رایانه شخصی، پلی استیشن، سوییچ و پلتفرم های موبایل کار می کند. کاربران ایکس باکس می خواهند 7X را دریافت کنند. این دو مدل از نظر عملکردی یکسان هستند و Nova 7X پشتیبانی بی‌سیم جهانی را ارائه می‌کند.

نام‌گذاری ممکن است کمی گیج‌کننده باشد، اما SteelSeries Arctis Nova 7 نیز در فروش است و اساساً مدل بی‌سیم برای دارندگان رایانه‌های شخصی، PS5، PS4 و سوییچ است، بنابراین اگر 7P فروخته شود، شما من می توانید این یکی را به جای آن. اگر برای یک مدل بازسازی شده مشکلی ندارید، می توانید با Arctis Nova 7X بازسازی شده (در شرایط عالی) حتی بیشتر صرفه جویی کنید.

بخوانید  هنر مفهومی آواتار دیزنی لند جاذبه بالقوه پاندورا را نشان می دهد

معاملات SteelSeries Arctis Nova Pro

SteelSeries Arctis Nova Pro
SteelSeries Arctis Nova Pro

برای مدلی حتی پریمیوم‌تر، هدست بی‌سیم SteelSeries Arctis Nova Pro وجود دارد، بهترین انتخاب ما برای بهترین هدست گیمینگ رده بالا. Nova Pro همچنین مدل‌های PlayStation/PC و Xbox (جهانی) را ارائه می‌کند. برخی از ویژگی‌های جالب عبارتند از حذف نویز بسیار قوی، سازگاری با سخت‌افزار صوتی پیشرفته در PS5 و سری Xbox که می‌توانید به بازی ادامه دهید. .

مدل سفید بی سیم که به تازگی راه اندازی شده است با 70 دلار تخفیف به فروش می رسد. این معامله خاص برای نسخه Xbox اعمال می شود، بنابراین شما با کنسول های خود سازگاری بی سیم جهانی را دریافت می کنید. شما می توانید ایستگاه پایه را به دو کنسول یا یک کنسول و یک رایانه شخصی متصل کنید و به طور خودکار تشخیص می دهد که روی کدام پلتفرم بازی می کنید. به علاوه، Nova Pro از جریان های صوتی دوگانه پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید آن را از طریق بلوتوث به تلفن خود متصل کنید و در عین حال اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی خود را حفظ کنید.

این ها در مدل های بی سیم و سیمی موجود هستند و مدل های سیمی کمی مقرون به صرفه تر هستند. اگر پشت رایانه شخصی خود نشسته اید یا کنسول شما روی میز شما قرار دارد – و به یک واحد بازسازی شده اهمیتی نمی دهید – خرید Arctis Nova Pro با قیمت 89 دلار کار بسیار بزرگی است.

مدل دیگر موجود یک مدل مشکی است، اگرچه این مدل با همه چیز کار می کند بجز ایکس باکس. هر دو گزینه بازسازی شده در زیر به عنوان در شرایط “عالی” فهرست شده اند.

بخوانید  ریلود سی و ششم: مروری بر مجموعه بازی های دد اسپیس

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر