بهبود عملکرد و ثبات نسخه PC The Last of Us Part 1 با آخرین به روز رسانی


اولین آپدیت نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 با تمرکز بر بهبود عملکرد و ثبات بازی منتشر شد.

مدت کوتاهی پس از انتشار نسخه PC بازی The Last of Us Part 1، Naughty Dog به روز رسانی جدیدی برای بازی منتشر کرد تا برخی از باگ های گزارش شده توسط بسیاری از بازیکنان را برطرف کند. Last of Ace Part 1 Update 1.0.1.5 عمدتاً بر روی ثبات و بهبود عملکرد بازی تمرکز دارد و به روز رسانی های بیشتری را منتشر می کند.

بازی The Last of Us Part 1 اوایل این هفته در دسترس کاربران استیم قرار گرفت و از نظر جذب بازیکن عملکرد خوبی داشته است. طبق گفته SteamDB، این بازی 1 با رسیدن به 36496 بازیکن همزمان در روز اول انتشار، چهارمین نسخه برتر پلی استیشن است که روی استیم اجرا می‌شود. بازی God of War، بازی Marvel’s Spider-Man Remastered و بازی Horizon Zero Dawn نیز رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

Naughty Dog در حال حاضر در حال کار بر روی بسته‌های به‌روزرسانی اضافی برای رفع مشکلات باقی‌مانده با The Last of Us Part 1 PC است و به محض انتشار جزئیات بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. Naughty Dog بازیکنان را تشویق کرد که هر مشکلی را گزارش کنند. البته این بازی تنها محصول انحصاری پلی استیشن نیست که هنگام عرضه بر روی رایانه شخصی با مشکلات عملکردی مواجه می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  28 سال بعد، جودی کامر، رالف فاینس و آرون تیلور جانسون به بازیگران اضافه شدند - گزارش