بسته ماوس گیمینگ Razer Hello Kitty برای دوشنبه Cyber ​​به فروش می رسد


طرفداران Sanrio بالاخره می‌توانند یک ماوس و ماوس‌پد مشابه برای قرار دادن در تنظیمات بازی‌شان داشته باشند. Mouse Hello Kitty DeathAdder Essential و Goliathus Mousepad Razer به‌صورت بسته‌ای برای Cyber ​​Monday به فروش می‌رسد. این قیمت به 45 دلار کاهش یافته است که 25 درصد از قیمت اصلی 60 دلاری تخفیف دارد آمازون و بهترین خرید.

جفت ماوس و تشک صورتی با هم می توانند حسی زیبا و رویایی را به هر چیدمانی ببخشند. اگر قبلاً مالک آن هستید، این معامله حتی بهتر است هدست Hello Kitty Razer Kraken.

می‌توانید باندل Hello Kitty Razer DeathAdder Essential + Goliathus Medium را از یکی از لینک‌های زیر دریافت کنید:

نمای دقیق موس و موس پد Hello Kitty Razer.
نمای دقیق موس و موس پد Hello Kitty Razer.

موس Hello Kitty DeathAdder Essential Mouse استاندارد Razer DeathAdder Essential Mouse را به رنگ صورتی تغییر می دهد و آن را با رنگین کمان، ابرها و ستاره ها می پوشاند. Hello Kitty را می توان پیدا کرد که روی یکی از رنگین کمان های گفته شده نشسته و روی دکمه سمت راست ماوس قرار دارد. این نسخه از DeathAdder Essential Mouse دارای همان سنسور با دقت بالا و سوئیچ های مکانیکی بادوام برای تجربه بازی پاسخگو است، به علاوه پنج دکمه قابل برنامه ریزی برای سفارشی کردن اتصالات ماوس.

اما این فقط نیمی از بسته است. Razer Hello Kitty Bundle همچنین با موس پد Hello Kitty Goliath، نسخه ای با تم Hello Kitty از موس پد گلیات با اندازه متوسط ​​Razer عرضه می شود. بیش از 10 کاراکتر Sanrio از جمله Hello Kitty، My Melody، Kuromi، Pompompurin و Little Twin Stars در قسمت جلویی نمایش داده می شود. بهتر از همه، پد ماوس دارای یک پایه لاستیکی ضد لغزش است، بنابراین در حین استفاده نمی لغزد.

بخوانید  The Absolute Best Horror Movie Final Girls Ever

ممکن است جمعه سیاه واقعی تمام شده باشد، اما روح آن در دوشنبه سایبری زنده است. می‌توانید امروز در طول هفته سایبر یا حتی بیشتر در فصل تعطیلات، مرکز سایبری دوشنبه GameSpot را برای معاملات بیشتر بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر