بسته‌های کنترلر Nintendo Switch Nitro Deck تخفیف‌های زمانی محدود دریافت می‌کنند

اگر به دنبال روشی ارگونومیک‌تر برای بازی نینتندو سوییچ هستید، گزینه‌های کنترلر شخص ثالث زیادی وجود دارد که ارزش بررسی دارد. Split Pad Pro و Split Pad Compact سال‌هاست که گزینه‌های محبوب Hori هستند، اما شما باید Nitro Deck را نیز در نظر بگیرید. نیترو دک CRKD که یک تازه وارد به بازار کنترلرهای سوییچ است، به نظر یک دستگاه ممتاز است. برای مدت محدود، آمازون تخفیف های بزرگی را روی بسته های Nitro Deck ارائه می دهد. با قیمتی کمتر از 60 دلار در دسترس است، هر بسته دارای یک کیف حمل سخت است. از طرف دیگر، می توانید نیترو دک سیاه یا سفید را بدون کیف حمل با قیمت 50 دلار تهیه کنید.

تخفیف های کنترل کننده سوئیچ نیترو دک

Nitro Deck به عنوان یک پایه برای سوئیچ شما عمل می کند. سازگار با سوئیچ استاندارد و سوئیچ OLED، صفحه نمایش به داخل کنترلر U شکل می‌چرخد تا کنترل‌ها را از دو طرف صفحه نمایش در اختیار شما قرار دهد و در عین حال به پورت USB-C نیز متصل می‌شود. این به آن اجازه می‌دهد تا زمان‌های پاسخگویی سریع را ارائه دهد زیرا نیازی به تکیه بر اتصال بی‌سیم ندارید. مزیت دیگر طراحی گهواره این است که بسیار محکم است.

بخوانید  احتمال فراهم شدن امکان دانلود از طریق LAN برای استیم

تعدادی ویژگی Nitro Deck را متمایز می کند. دارای میله‌ها و ماشه‌های آنالوگ با اندازه کامل، پد D معمولی، چهار دکمه عقب قابل تعویض و دستگیره‌های منحنی است که در دست گرفتن آن را راحت می‌کند. استیک های آنالوگ از حسگرهای جلوه هال استفاده می کنند که اجزایی را که باعث رانش چوب می شوند حذف می کنند. درپوش های چوبی آنالوگ قابل تعویض هستند و هر مجموعه دارای یک سری کلاه اضافی است.

همچنین دارای یک پایه داخلی برای حالت رومیزی و پورت های عبور USB-C برای شارژ و بازی روی تلویزیون/مانیتور است. شما نمی توانید مانند سوئیچ خود مانند همیشه با Nitro Deck متصل شوید، بنابراین پورت اضافی یک امتیاز خوب است. یک برنامه تلفن همراه همراه به شما امکان می دهد ویژگی های Nitro Deck را بیشتر سفارشی کنید. یک دکمه در پشت کنترلر همچنین به شما امکان می دهد چهار دکمه عقب را در حال پرواز مجدداً نقشه برداری کنید.

شایان ذکر است که در حالی که نیترو دک در دست گرفتن راحت است و کنترل ها احساس خوبی دارند، چوب مناسب ممکن است برای شما ضعیف باشد (بسته به اندازه دست). همانطور که احتمالاً از تصویر می بینید، چوب سمت راست در یک نقطه پایین قرار گرفته است که کمی به آن عادت می کند. و در حالی که Nitro Deck دارای صدای غرش است، به اندازه “HD rumble” موجود در کنترلرهای Nintendo Joy-Con چشمگیر نیست.

کیف حمل سخت با سوئیچ کاملاً متناسب است و Nitro Deck متصل است. این یک جیب مشبک دارد که می‌توانید کابل USB-C و درپوش‌های آنالوگ دانگل را در آن قرار دهید. کیف حمل همچنین دارای یک درج است که می تواند هشت کارتریج بازی را در خود جای دهد.

بخوانید  I Am Legend 2 در حالی که نویسنده درباره The Last Of Us صحبت می کند ادامه می دهم

تحریریه مجله بازی یک گیمر