برنامه توسعه‌دهنده Sniper: Ghost Warrior برای تولید یک بازی شوتر سرویس محور

استودیو سی‌آی گیمز اعلام کرد که تا پنج سال آینده یک بازی شوتر سرویس محور و یک بازی در سبک بقا را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

این استودیو لهستانی روز دوشنبه برنامه‌ی کاری خود را با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشت که شامل توسعه‌ی یک بازی تاکتیکی-شوتر PVE مولتی‌پلیر پولی با اسم رمز Project Scorpio می‌شود. این بازی در استودیو داخلی سی‌آی گیمز با نام Underdog Studio، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Ghost Warrior مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. ظاهرا استودیو CI Games می‌خواهد در دراز مدت از بازی شوتر سرویس محور آتی خود پشتیبانی کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو CI Games، سازنده‌ی بازی‌های Sniper: Ghost Warrior و Lords of the Fallen از برنامه‌های خود برای پنج سال آینده رونمایی به‌عمل آورده است. این توسعه‌دهنده در نظر دارد تا در این مدت یک بازی شوتر سرویس محور و یک بازی در سبک بقا را به بازار عرضه کند.

درحال‌حاضر فرآیند تولید این بازی بقامحور آغاز شده است و با موتور آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود. تیم نوآوری و مدیریت پروژه با یک استودیو خارجی با نام Batfields، سازنده‌ی بازی‌های Dead Effect برای توسعه‌ی این بازی همکاری می‌کند. سی‌آی گیمز به اهداف بلند-مدت خود برای گسترش آثارش با توسعه‌ی بازی‌های تازه نیز اشاره کرد. آن‌ها در ماه اوت از بازی Lords of the Fallen، ریبوت بازی اکشن فانتزی انتشاریافته در سال ۲۰۱۴ رونمایی کردند.



منبع

سی‌آی گیمز اعلام کرد که مجموعه بازی‌های پرطرفدار Sniper Ghost Warrior با یک استودیو شریک تازه به کارش ادامه می‌دهد که درکنار استودیو آندرداگ فعالیت خواهد کرد تا امکان کار همزمان روی این مجموعه و پروژه‌ی لایو-سرویس آتی فراهم شود. استودیو CI Games از توسعه‌ی یک مجموعه‌ی تازه در سبک بقا نیز خبر داد.

بخوانید  Fortnite قیمت های بالای خودرو را اصلاح می کند و بازپرداخت آنها در راه است