برد پیت در جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو بازی می کند


برد پیت، بازیگر فیلم روزی روزگاری در هالیوود قرار است دوباره با کوئنتین تارانتینو کار کنم منتقد فیلم بازی کن

فیلم منتقد قرار است دهمین و آخرین فیلم به کارگردانی کوئنتین تارانتینو باشد و اکنون در فینال اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است یکی از بازیگران اصلی این پروژه شناسایی شده باشد. منابع نزدیک به این پروژه می گویند برد پیتبازیگری که برای بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود برنده جایزه اسکار شد، امیدوار است بتواند در فیلم The Movie Critic ظاهر شود و دوباره با کوئنتین تارانتینو همکاری کند.

برد پیت پیش از این با تارانتینو در فیلم های حرامزاده های بی عفت و روزی روزگاری در هالیوود کار کرده بود و این فیلم مورد تحسین منتقدان می تواند سومین همکاری آنها باشد. هنوز مشخص نیست که آیا پیت قراردادی برای بازی در یک فیلم تارانتینو دارد یا خیر، اما او در حال حاضر در حال بازی در فیلمی با موضوع F1 برای شبکه اپل به کارگردانی جوزف کوچینسکی است.

کوئنتین تارانتینو در لباس مشکی

در مرحله بعد، می‌توانیم منتظر حضور پیت در The Movie Critic باشیم که انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید آن در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 آغاز شود. اطلاعات کمی در مورد The Movie Critic در دسترس است، اما منابع نزدیک به داستان فیلم را به عنوان فیلم‌برداری در این فیلم توصیف کرده‌اند. لس آنجلس در اواخر دهه 1970 و اینکه فیلم از منتقدی الهام گرفته شده است که نوشته‌هایش الهام‌بخش و تغذیه کوئنتین تارانتینو بوده است.

هنوز هیچ استودیویی حق تولید و توزیع این فیلم را به دست نیاورده است، اما تارانتینو در فیلم روزی روزگاری در هالیوود با سونی پیکچرز همکاری کرد که برای آن نامزد دو جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردانی و بهترین کارگردانی شد. فیلمنامه نویس. برد پیت اخیرا در فیلم شهر گمشده، فیلم قطار گلوله و فیلم بابل به کارگردانی دیمین شزل بازی کرده است و از آثار آینده او می توان به فیلم فرمول 1 اپل و فیلم گرگ ها به کارگردانی جان واتس اشاره کرد که در آن به ایفای نقش پرداخته است. این دو فیلم

بخوانید  بستنی ترشی؛ چیزهای عجیبی که "احتمالا سرطان زا هستند".
تحریریه مجله بازی یک گیمر