برخی از بازی‌ها می‌توانند برای تازه‌واردان سخت باشند، و یکی از کهنه‌کارها فکر می‌کند هوش مصنوعی می‌تواند کمک کند

هوش مصنوعی امروزه موضوع اصلی بحث در بسیاری از محافل است و بازی های ویدئویی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروز، کریستوف هارتمن، رئیس بازی‌های آمازون، که 2K Games را نیز تأسیس کرد و بر روی اولین بازی‌های GTA کار کرد، نظرات خود را در مورد این موضوع داغ ارائه کرد. هارتمن در صحبت با Variety گفت که پیشرفت‌های هوش مصنوعی در بازی‌ها به کاربرپسندتر شدن بازی‌ها کمک می‌کند.

“در این دنیا، همه چیز به شخصی سازی بستگی دارد. ما واقعاً می‌خواهیم بازیکن را در مرکز قرار دهیم و بازی‌هایی بسازیم که بتوانید بازی را به روشی بسیار شخصی شخصی‌سازی کنید. این می تواند چیزهای ساده ای مانند سبک هنری یا داستان باشد، اما چیزهای بسیار دیگری نیز وجود دارد.

در حال پخش: چگونه در Elden Ring خوب باشیم (اگر در Souls Games بد هستید)

هارتمن ادامه داد که بازی های مدرن امروزی می تواند برای تازه واردان سخت باشد و هوش مصنوعی می تواند از طریق مواردی مانند ربات های هوش مصنوعی که طناب ها را به شما آموزش می دهند در این زمینه کمک کند.

او گفت: “تصور کنید از هوش مصنوعی برای آموزش شما استفاده کنید، یک مربی مصنوعی دارید که به شما کمک می کند، رفتار بازی شما را یاد می گیرد و شما را راهنمایی می کند تا بتوانید رقابت کنید، تا بتوانید در واقع بازی کنید.” بنابراین این به ما امکان می دهد تا مشتریان جدیدی را به بازی هایی جذب کنیم که ممکن است از انجام این بازی های پیچیده تر بترسند.

برخی از بازی‌ها در حال حاضر نسخه‌ای از این را ارائه می‌دهند و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا مهارت‌های خود را در برابر روبات‌های هوش مصنوعی توسعه دهند. برای چندین دهه، بازیکنان می‌توانند بازی‌های چند نفره را علیه دشمنان تحت کنترل هوش مصنوعی یا در مقابل تیم‌های مقابل در بازی‌های ورزشی انجام دهند. اما به نظر می‌رسد هارتمن می‌گوید که چیزی پیچیده‌تر می‌تواند این مفهوم را حتی فراتر ببرد.

در این مصاحبه، هارتمن همچنین گفت که او معتقد است که نرم‌افزار در آینده بر خلاف گذشته که یک کنسول جدید عرضه شد و از نظر گرافیکی و قدرت برتری داشت، در بازی رشد خواهد کرد.

بخوانید  اورلاندو بلوم برای لگولاس در ارباب حلقه‌ها تست نگرفت

“تا به حال، صنعت بازی توسط سخت افزار هدایت می شد. هر نسل جدید کنسول ها به ما امکان ساخت بازی ها را می دادند، اما محرک واقعی سخت افزار بود. من فکر می کنم که آنها اکنون در حال تکامل هستند. سخت افزار بهتر و بهتر خواهد شد، اما هارتمن می‌گوید که پیشرفت کمی کندتر از پلی‌استیشن و پلی‌استیشن ۲ است. “من فکر می کنم پیشرفت جدید در بخش نرم افزاری خواهد بود. هوش مصنوعی بازی شما را در آینده تعریف خواهد کرد. و در آمازون، به عنوان یک شرکت، ما کاملا آماده هستیم تا به یک بازیگر اصلی در این فضا تبدیل شویم.”

آمازون تنها شرکت بازی سازی نیست که به فناوری های جدید هوش مصنوعی علاقه مند است، زیرا مایکروسافت، EA، Take-Two و دیگران نیز در مورد این فناوری مثبت صحبت کرده اند. با این حال، هارتمن به تأثیری که هوش مصنوعی بر توسعه‌دهندگان یا جابجایی آن‌ها می‌تواند داشته باشد، اشاره نکرد، که برای بسیاری نگرانی اصلی است.

در مورد آمازون گیمز، این شرکت تعدادی بازی در دست ساخت دارد، از جمله بازی Tomb Raider از Crystal Dynamics و Lord of the Rings MMO و غیره.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر