برای اکثر لباس های مرد عنکبوتی 2 مارول رنگ های مختلفی وجود دارد


یکی از سازندگان بازی Marvel’s Spider-Man 2 مدعی است که امکان انتخاب رنگ اکثر لباس ها در این بازی وجود دارد.

Marvel’s Spider-Man and Spider-Man: Miles Morales لباس های متنوع و مناسبی داشت و این در Marvel’s Spider-Man 2 ادامه خواهد داشت. در واقع، نه تنها می توانید لباس های مختلفی را انتخاب کنید، بلکه رنگ ها و سبک های متفاوتی نیز وجود خواهد داشت. برای اکثر این لباس ها در مصاحبه ای در وب سایت مارول، برایان اینتیهارمدیر خلاق بازی اعلام کرد که بیشتر لباس های بازی دارای ویژگی های سفارشی سازی جدید خواهند بود و رنگ های متنوعی را می توان انتخاب کرد.

او گفت: «برای بیشتر لباس‌ها، ما این تنوع رنگ را داریم که یک قابلیت سفارشی‌سازی جدید است. بنابراین شما یک لباس را بیرون می آورید، اما انواع مختلفی از آنها را نیز دریافت می کنید. بنابراین می‌خواهیم مطمئن شویم که وارد مواردی مانند حالت عکس می‌شویم. “وقتی مردم چیزهایی را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند، وحدت خاصی وجود دارد.”

البته هنوز نمی دانیم که این اکثریت پوشاک دقیقاً کدام طیف را پوشش می دهد. مثلا آیا لباس های سیمبیوت پیتر رنگ های مختلفی دارند؟ همچنین قابل ذکر است 10 لباس ویژه برای خریداران نسخه لوکس و کالکتور وجود دارد که بازیکنان نسخه معمولی نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 28 اکتبر برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر Tekken 8 تلاش Zafina برای مهار قدرت یک شیطان باستانی را نشان می دهد